پربازدیدترین ها

کد خبر: 7872 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل خبرداد؛

چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل برگزار می شود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل در 25 آذر ماه خبرداد و گفت: در این کنگره که با شعار محوری«شهدا رمز ایستادگی در برابر استکبار» برگزار خواهد از اپلیکیشن امتحان نهایی نیز رونمایی خواهد شد.

چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل برگزار می شود

 پرویز پرزور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل  ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه  به تشریح جزئیات چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل پرداخت و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهدای دانشجو ستارگان درخشانی هستند که آگاهانه و با بصیرت راه خود را انتخاب کرده اند

وی با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجو هر دوسال یکبار برگزار می شود گفت: امسال برنامه های متنوعی برای این کنگره در نظر گرفته شده که با حمایت های معنوی و مادی روسای دانشگاه های استان و سپاه حضرت عباس(ع) در حال انجام است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل هدف از برگزاری کنگره شهدای دانشجو را تقویت فضای معنوی در دانشگاه ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت:  این کنگره رأس ساعت 30/9 دقیقه صبح روز دوشنبه 25 آذرماه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از هنر در برنامه های دانشجویی  اشاره کرد و گفت: برای اولین بار بخش های  متنوع هنری در کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل  در نظر گرفته شده است.

پرزور گفت: اجرای تئاتر بابا نفس داد،  نی نوازی توسط هنرمند 90 ساله بسیجی، نمایشگاه کاریکاتور استکبارستیزی همراه با اجرای زنده و روایت گری بازیگر  برجسته سینما در عرصه دفاع مقدس از جمله برنامه های هنری کنگره شهدای دانشجو است.

وی از رونمایی اپلیکیشن کتاب امتحان نهایی برگرفته از زندگی نامه شهدای دانشجو خبرداد و گفت: کتاب  مجموعه خاطرات سردار شهید عمران پستی نیز در قالب بسته فرهنگی به شرکت کنندگان در کنگره  اهدا خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجوی استان اردبیل به برنامه های جنبی چهارمین کنگره شهدای دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری و نمایش آثار برجای مانده از شهید اصغر مرادی به عنوان اولین شهید دانشجوی استان اردبیل  و هاشم دهقانی نیا آخرین شهید دانشجوی استان اردبیل در کنگره از جمله برنامه های این محفل شهدای دانشجوی استان اردبیل است.

پرزور در ادامه سخنان خود به برنامه های قبل از کنگره شهدای دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: دیدار از خانواده های شهدای دانشجو به همراه دانشجویان بسیجی و روسای دانشگاه ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی«یادت باشد» ویژه زندگی نامه شهدای مدافع حرم و فضاسازی حقیقی و مجازی در کنار جلسات متعدد هماهنگی از جمله برنامه های قبل از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی اردبیل بود.

چهارمین کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل با سخنران کشوری و مداحی مهدی رسولی روز دوشنبه 25 آذرماه در سالن خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج