پربازدیدترین ها

کد خبر: 7889 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت روز 9 دی

بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای به مناسبت 9 دی اعلام داشت: شناخت شیوه های نفوذ دشمن و تبیین صحیح آن و عدم فریب در مقابل لبخند دشمن مستکبر از ضرورت های اساسی در مواجهه با توطئه های دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران است.

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت روز 9 دی

 به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه با بیان اینکه حماسه 9دی، رویدادی ماندگار و شگفت انگیز از عمق درک و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریان های برانداز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، آمده است: 9 دی تیشه بر ریشه ی کوردلان و خوش خیالانی زد که در باور خود، آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

بسیج دانشجویی استان اردبیل در بیانیه خود می افزاید: یوم الله 9 دی تبلور بصیرت الهی در بطن رهبری داهیانه ی بزرگ مردی بود که با درایت و رصد دقیق نیات شوم دشمن و فتنه گران، لزوم بسیج آحاد ملت و حرکت گسترده در مقابله با امواج توطئه آمیز را فریاد می زد. جریانات پس از انتخابات 22 خرداد 88 که با برنامه ریزی دقیق دشمن و عوامل خود فروخته ی آن هدایت می شد نشان داد؛ اگر سرسوزنی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران عدول کنیم، دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، درنگ نخواهند کرد.

 در ادامه این بیانیه به لزوم شناخت حق از باطل اشاره شده و آمده است: به تعبیر رهبر معظم انقلاب 9 دی «یکی از قله های فراموش نشدنی» «حرکت برخاسته از بصیرت» «شناخت موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز» و «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» بوده و در عین حال شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران وعبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات، جلوه هایی از حضور حماسی ملت ایران در 9 دی 88 در اقصی نقاط کشور بود. ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده ی فداکاری و صیانت از ارزش ها و آرمان های نظام و حراست از خون شهیدان است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل ضمن گرامی داشت سالروز حماسه ی ماندگار 9 دی در بیانیه خود اعلام داشت:

1 - تشویق و تهییج مردم ولایی و انقلابی ایران به تجمع، آشوب و اغتشاش توسط منافقین، سلطنت طلبان و مزدوران و ایادی داخلی و خارجی که در خیال خام خود سودای تغییر نظام و تضعیف انقلاب اسلامی را دارند، نشان دهنده ی اوج استیصال و عجز دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی است و مردم فهیم و هوشیار ایران هرگز در دام این تبلیغات مسموم و لجن پراکنی ها  گرفتار نخواهند شد.

2 - فتنه به انحاء مختلف و در پوشش های متفاوت قابلیت بروز و ظهور دارد و باید آمادگی کافی در میان اقشار مختلف مردم به ویژه مسوولین و نخبگان در مواجهه با آن وجود داشته باشد. 

3 - اعتماد به وعده های دروغین و پوشالی غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار که با بدعهدی های مکرر و تأکید بر عدم پایبندی جمهوری اسلامی ایران به برجام و خلف وعده در قراردادهای اقتصادی مصداق بارز «شیطان بزرگ» می باشد، نتیجه ای جز تضییع حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران و استضعاف ملت انقلابی آن در پی نخواهد داشت.

4 – تشخیص صحیح حق از باطل، افزایش بصیرت و آگاهی، شناخت شیوه های نفوذ دشمن و تبیین صحیح آن و عدم فریب در مقابل لبخند دشمن مستکبر از ضرورت های اساسی در مواجهه با توطئه های دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران است.

5- از مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار می رود در روند بررسی لوایح fatf  با عبرت گرفتن از تجربه ی تلخ برجام و با درنظر گرفتن مصالح عمومی کشور، در راستای عدم تأیید و تصویب آن اقدام نماید و مجلس شورای اسلامی نیز در روند بررسی بودجه سال 99 کشور، با تصمیمات منطقی و عقلانی نسبت به بهبود وضع معیشت مردم، گام های اساسی بردارد.

6– مسئولین نظام باید با درک شرایط حساس کنونی، ضمن پرهیز از اظهارنظرهای احساسی و عاری از منطق و به دور از غوغاسالاری، در حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام که حاصل خون شهیدان و مجاهدت ها و ریاضت های بی بدیل جوانان این مرزو بوم است، نهایت کوشش خود را به کارگیرند و زمینه ی حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات دوم اسفند ماه را  فراهم نمایند.

انتهای پیام/ج