پربازدیدترین ها

کد خبر: 7891 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

عضو جامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی:

حماسه 9 دی، زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم بود

عضو جامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه یوم الله نهم دی ماه، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار بود، گفت: 9دی در واقع یادآور حماسه عظیمی است که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی را به عرصه ظهور رساند.

حماسه 9 دی، زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم بود

ارمان سلیمانزاده مقدم مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده، اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری نه‌تنها پشت سر گذاشته، بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل نموده است، نمونه‌های مختلفی را می‌توان از این توطئه‌ها نام برد از جنگ نابرابر، کودتا و انواع تحریم‌ها گرفته تا توطئه‌های مختلف سیاسی که از نمونه‌های بارز آن فتنه سال 1388 بود.
وی گفت: یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار بود. حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.امروز کسانی که از این گونه اقدامات حمایت می‌نمودند چهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان نموده‌اند و مطمئنا در صورت پیدا نمودن فرصت مجدد لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد
سلیمانزاده مقدم اظهار داشت: در بحران های اخیر کشور نیز این بوی فتنه از سوی فتن احساس میشود و با هر بهانه ای و با استفاده از اشرا ر و هجمه به افکار عمومی خواسته های پلیدشان را اجرایی کنند در این شرایط نیز جامعه اسلامی دانشگاه محقق نیز با تیز بینی و ابزار های اموزشی و مجازی نیز مانع از تغییر افکار دانشجویان می شود و چه خوش گفت رهبر فرزانه ایران، اهل فتنه مایل اند که خشیت خودشان را، خوف از خودشان را در دل نخبگان و خواص، به جای خشیت از خدا بنشانند؛ یعنی مایلند که از آنها ترسیده بشود؛ «الّذین قال لهم النّاس إنّ النّاس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبنا اللَّه و نعم الوکیل». یعنی اینکه دائماً دارند به ما می گویند: آقا! «إنّ النّاس قد جمعوا لکم فاخشوهم؛ مردم(لشکر دشمن) برای(حمله به) شما اجتماع کرده اند؛ از آنها بترسید!»، جوابش همین است: «فقالوا حسبنا اللَّه و نعم الوکیل؛ خدا ما را کافی است و بهترین حامی ما است». نتیجه اش هم این است: «فانقلبوا بنعمة من اللَّه و فضل لم یمسسهم سوء، به همین جهت، آنها از این میدان، با نعمت و فضل پروردگار بازگشتند، در حالی که هیچ ناراحتی به آنها نرسید». نتیجه این احساس، این درک، این حقیقت روحی و معنوی همین است. بنابراین، بایستی این شجاعت راداشت.

خبرنگار: یوسف نوروز

انتهای پیام