کد خبر: 7892 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰

با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛

همایش تجلیل از دانشجو معلمان جهادگر در دانشگاه فرهنگیان اردبیل +عکس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در همایش تجلیل از دانشجو معلمان جهادگر اردبیل گفت: جهادگران دانشجو، پرچمداران بصیرت افزایی در جامعه هستند.

همایش تجلیل از دانشجو معلمان جهادگر در دانشگاه فرهنگیان  اردبیل +عکس

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، همایش تجلیل از جهادگران دانشجو معلم اردبیل همزمان با هفته بصیرت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) و دانشجو معلمان جهادگر در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

حجت السلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت بصیرت عاشورایی ملت، موجب ایجاد نگرشی جدید در جهان شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام تئوری های استکبار جهانی را به هم زده است، گفت: این انقلاب اندیشه ای نو در عالم به وجود اورده است.

فیاضی در ادامه سخنان خود به مقایسه عزت و اقتدار ملت ایران و کشورهای منطقه پرداخت و با بیان اینکه اغلب کشورهای حوزه خلیج فارس مورد استعمار و استثمار آمریکا هستند، گفت: در مورد عربستان این وضع بسیار مشهود است تا انجا که رئیس جمهور امریکا از عریبستان به عنوان گاو شیرد نام برده و منابع مالی این کشور را به غارت می برد.

وی به جنگ رسانه ای دشمنان اسلام نیز اشاره کرد و گفت: امروز هالیود با تولید 400 فیلم در حوزه های مختلف و در عرصه بین الملل در حال به راه اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ملت ایران و محور مقاومت است که در این خصوص نیز لازم است هنرمندان ما آگاهانه وارد میدان شوند و با برنامه ریزی های منسجم این توطئه دشمنان را نیز خنثی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به  تشریح موقعیت خاورمیانه پرداخت و گفت: منطقه خاورمیانه چون از قدرت هارتلندی برخوردار است و منابع زیرزمینی بی بدیلی در خود دارد مورد هجمه دشمنان است و به همین دلیل استکبار می خواهد با دست یابی به منابع غنی این منطقه مدیریت واحد جهانی را تا سال 2025 بدست اورد.

وی به غربگرایان نیز اشاره کرد و گفت: همه افرادی که امروز در دام غربگرایی افتاده اند و گوششان به دهان ترامپ است بدانند استکبار امروز با راهبرد جامع فشار در صدد است تا با استفاده ابزاری از آنها  به اهداف خود برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت کارهای جهادی در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: جهادگران دانشجو، پرچمداران بصیرت افزایی در جامعه هستند.

ضرورت تبیین دستاوردهای 9 دی در جامعه 

رضا عبدی رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز در ابتئای این مراسم خواستار تبیین دستاوردهای حماسه 9 دی شد و گفت: تبلیغات دروغین دشمنان خارجی و یارگیری منافقین و عوامل ساده لوح داخلی در سال 88  موجب بروز حوادث تلخی در كشور شد كه مردم بابصیرت در نهم دی ماه با حضور گسترده در میادین و حمایت از ولایت فقیه این توطئه دشمنان را نیز نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه قضایای فتنه هزینه های بسیاری بر نظام تحمیل کرد، گفت: حرکت فتنه گران در عاشورای 88 و شکل گیری 9دی به همه دیرباوران داخلی ثابت کرد که پروسه های زیادی در این حوزه برای انقلاب از سوی غرب طراحی شده است؛ نکته ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال اول رهبری شان بارها گفته اند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ماه88، نمایش بلوغ اجتماعی و سیاسی، شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و سیاسی تمامی مردم ایران بود.
 

تشریح فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی

روح اله شاهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز در ادامه این همایش به تشریح فعالیت های جهادی دانشجویان این ذانشگاه پرداخت و گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در تابستان سال ۹۸ اردوی جهادی مناطق محروم خود را در مدت ۱۷ روز و با مشارکت  جهادگران این دانشگاه برگزار نمود.

وی افزود: در جریان اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل،جهادگران در سه عرصه عمرانی،فرهنگی و مطالبه گری به خدمت رسانی به مردم شریف استان پرداختند.
 
شاهی با بیان اینکه در بخش عمرانی،بازسازی و رنگ آمیزی مدرسه روستای قاسم قشلاقی توسط جهادگران این دانشگاه انجام پذیرفت، گفت: علاوه بر این گروه عمرانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در بحث بازسازی خانه محروم حاشیه شهر اردبیل نیز به فعالیت پرداخته و در محله پشت گلمغان و نیز محله ایران آباد به تعدادی از همشریان شریف این محله ها خدمت رسانی کردند.
 
وی افزود: در بحث فرهنگی نیز گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل،اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی و تبیینی در محله درویش اباد کرد که در نتیجه آن بیش از ۸۰ نفر از دانش آموزان این محله از خدمات این گروه جهادی بهره مند شدند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به فعالیت های قرارگاه شهید احمدی روشن این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: بازدید مسئولین استانی و مدیران کل استانی از محلات حاشیه شهر و عرصه های جهادی از جمله برنامه هایی بود که با همکاری قرارگاه احمدی روشن ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل انجام گرفت که در راستای آن یکی از نمایندگان و نیز مدیرکل کمیته امداد استان با حضور و بازدید میدانی از عرصه های فعالیت گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از نزدیک در جریان مشکلات اهالی شریف این مناطق قرارگرفتند.
 
وی گفت: توزیع بسته های لوازم التحریر در میان دانش آموزان مناطق حاشیه شهر اردبیل یکی دیگر از برنامه هایی بود که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در آستانه مهرماه انجام گرفت.
 
شاهی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: فعالیت های مطالبه گری گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همچنان ادامه داشته و پیگیر مسائل و مشکلات همشهریان شریف در حاشیه شهر اردبیل هستیم.
 
 
انتهای پیام/ج