کد خبر: 7895 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل:

FATF، برجامی دیگر برای کشور است/ تصویب FATF ، موجب تنگ تر شدن حلقه فشار، علیه ملت ایران می شود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به اهمیت تصمیم گیری در مورد کنوانسیون FATF اشاره کرد و گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در صورت تصویب FATF باید در پیشگاه ملت شریف ایران و آیندگان پاسخگو باشند.

FATF، برجامی دیگر برای کشور است/ تصویب FATF ، موجب تنگ تر شدن حلقه فشار، علیه ملت ایران می شود

میلاد بیغاله دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،به اهمیت تصمیم گیری در مورد کنوانسیون FATF اشاره کرد و گفت: اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، باید تمام زوایای پنهان و آشکار کنوانسیون FATF را بررسی کنند.

وی افزود: اعضای مجمع باید بدانند که FATF، برجامی دیگر است که با تصویب آن نه تنها تحریم ها برداشته نمی شود و فشار ها متوقف نمی شوند، بلکه افزایش نیز می یابند، پس با رد این لایحه مانع ایجاد مشکلات جدید برای مردم و کشور شوند.
 
بیغاله خاطرنشان کرد: با پیوستن به FATF این اجازه را به طرف مقابل می دهیم که در شرایط اقتصادی کشور، تمام تراکنش های مالی را رصد و زیر نظر داشته باشد و این یعنی خود تحریمی و تنگ کردن حلقه فشار علیه ملت ایران.
 
وی در پایان سخنان خود خطرات تصویت FATF را متذکر شد و گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در صورت تصویب FATF باید در پیشگاه ملت شریف ایران و آیندگان پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ج