کد خبر: 7899 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳

آمریکا،رویای تامین امنیت اسرائیل را امروز با خود به گور برد

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی سلطان قلب ها بود، تصریح کرد: آمریکا بداند نه ایران و نه جبهه مقاومت قائل به شخص نیست چراکه امروز هزاران قاسم سلیمانی پا به جهان خواهند گذاشت تا اراده خدامند متعال بر جهان را اجرا کنند.

آمریکا،رویای تامین امنیت اسرائیل را امروز با خود به گور برد

به گزارش ابصارخبر،  آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل  و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل به مراقبت از نفس اشاره کرد و گفت: شاهکارهای نفس به نحوی دقیق هستند که باید جهت در امان ماندن آنها به خدا پناه برد.

وی با بیان اینکه لذات مقطعی خسران هستند، گفت: این لحظات جز آنکه آخرت را از بین می برند، چیزی ندارند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه میلیاردها انسان ، میلیاردها سال در عالم برزخ به سر برده و می برند، گفت: انیان باید برای این مدت مدید در عالم برزخ تا برپایی روز محشر ره توشه مناسب داشته باشد تا بتواند در این مدت آسوده به سر ببرد.

وی با بیان اینکه بهتر است انسان ها زیادی مال خود را انفاق کنند، گفت: یکی از راه های کسب رصای الهی رسیدگی به امور همسایگان است.

آیت الله عاملی در بخش دیگری از سخنان خود به شبهات رایج در خصوص حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب مسئله حساسی است و هرجا که مسئله ای حساس باشد، سر و مسلحتی برای انسان ها لحاظ شده است که باید به آن اهمیت دهیم

وی به نوع پوشش و رفتار زنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان روی رفتار زنان حساب ویژه ای باز کرده اند بنابراین لازم است این بخش از جامعه با بصیرت افزایی  و رعایت اصول آداب و معاشرت در جوامع اسلامی توطئه های دشمنان در اینخصوص را خنثی کنند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه چشم پاک منجر به قلب پاک در انسان می شود، گفت: حفظ حریم یک موضوع عقلانی است، بنابراین لازم است زنان  از تفرج یعنی از به نمایش گذاشتن خود در انظار عمومی خودداری کنند.

وی از خطبه های گوهربار حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) به عنوان الگوی رفتاری زنان در جامعه نام برد و گفت: امروز تربیت صحیح سخت است و همه افراد خانواده باید نهایت تلاش خود را در پرورش فرزندان صالح بکار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دوم خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل به تبیین خصوصیان بارز  و ممتاز سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: این فرمانده جبهه مقاومت با نابود کردن داعش این جرصومه فساد خدمت وصف ناشدنی به جهان کرد.

وی با بیان اینکه تفکر آرمانی ، هزینه آرمانی می خواهد، گفت: ملت ایران 40 سال است در برابر استقلال  و ازادی خود هزینه های گران سنگی داده اند.

آیت الله عاملی با بیان اینه قاسم سلیمانی کمربند امنیتی برای ایران اسلامی ایجاد کرده است، گفت: وی توانست با رشادت های مدافعان حرم پای تروریت های تحت حمایت آمریکای جنایتکار را از کشور قطع کند.

وی به حضور شجاعانه و مدبرانه قاسم سلیمانی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر ایثر ئ فداکاری های قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در جبهه های مقاومت نبود، قطعا با سقوط عراق و سوریه کار ایران امروز مشکل می شد.

آیت الله عاملی با بیان اینکه سپهبد شهید قاسم سلیمانی با ایثار مدافعان حرم قلعه امنیت برای ایران اسلامی ایجاد کرده است، گفت: وی اعجوبه اخلاق و شجاعت بود.

وی با بیان اینکه امروز سردار دل ها به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت، خطاب به دشمنان ایران اسلامی به خصوص آمریکای جنایتکار گفت: خوشحالی امروز شما دوام ندارد بزودی پاسخ های سنگینی از جبهه مقاومت از سراسر جهان دریافت خواهید کرد.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی اراده خداوند متعال در زمین را اجرا کرد، به توصیف خدمات سپاه برای کشور و جهان اسلام پرداخت و گفت: شکر نعمت وحود سپاه را باید به جای آورد.

وی خطاب به استکبار جهانی نیز گفت: آنها با این کار،  خواب تامین امنیت اسرائیل را با خود به گور بردند چراکه امروز امریکا با به هم زدن اصل مسلم جهانی ، دست ایران را برای دفاع از مسلمنان و مستضعفان جهان را برای همیشه باز گذاشت.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه امروز آمریکا اصلی را پایه گذاری کرد که کنترل آن دیگر به دست او نخواهد بود، گفت: جبهه مقاومت باید هر چه زودتر دندان طمع وی را با صلابت و قدرت هرچه تمام تر از ریشه دربیاورد تا برای دیگران درس عبرت شود.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی سلطان قلب ها بود، تصریح کرد: آمریکا بداند نه ایران و نه جبهه مقاومت قائل به شخص نیست چراکه امروز هزاران قاسم سلیمانی پا به جهان خواهند گذاشت تا اراده خدامند متعال بر  جهان را اجرا کنند.

انتهای پیام/ج