کد خبر: 7909 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴

پیام تسلیت مشترک مسئولین بسیج دانشجویی استان اردبیل در پی شهادت سپهبد سلیمانی

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی در پیامی مشترک شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مشترک مسئولین بسیج دانشجویی استان اردبیل در پی شهادت سپهبد سلیمانی

به گزارش ابصارخبر، پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل به همراه  حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در پیامی مشترک شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را  تسلیت گفتند.

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله وانا الیه راجعون

شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ  ایران و سپاهیان معظم تسلیت عرض می کنیم.

امروز ملت ما قربانی بسیار بزرگی برای عزت و استقلال کشور اسلامی  و امت اسلام تقدیم کرد. ما ملت آرمانی هستیم آرمانی می اندیشیم و برای عزت کشور هزینه آرمانی پرداخت کرده ایم.

آن سردار و مجاهد بزرگ در تامین کمربندی امنیتی برای کشور اسلامی عمر پربرکت خود را گذاشتند و امروز ما همه در امنیت خود رهین مجاهدت ها  و تدبیرات آن اعجوبه اخلاق و شجاعت و درایت هستیم.

با کمال افتخار و اعتزاز باید گفت که آن مالک اشتر زمان ما عامل اصلی و اساسی در شکست پروژه داعش بود وداغ بزرگی بردل آمریکا گذاشته بود و از این جهت نه تنها ملت ما و ملت های خاورمیانه بلکه دنیا مرهون مجاهدت های آن بزرگ مرد است بدون شک غم فقدان او برای ما بسیار سنگین است اما یقین داریم که  « ما نَنْسَخْ مِنْ آيَةٍ أَوْ نُنْسِها نَأْتِ بِخَيْرٍ مِنْها»

به دشمنان ناپاک و نامحرم با بشریت و جانیان نامدار روزگار می گوییم خوشحال نشوید سردار سلیمانی شهید شد اما خدای شهید سلیمانی هست و مدیریت دست اوست نه دست سردار از دست رفته ما  و شما دست خدای مظلومان گرفتار هستید.

 سپاه معظم ما هزاران سلیمانی دارد این بار علم او را سرداری به دست خواهد گرفت که با وجود او شما آرزوی حضور نامشروع خود در منطقه و احیاء جنازه مرده اسرائیل و تسلط بر نفت منطقه را به گور خواهید برد.

انتهای پیام/ج