کد خبر: 7924 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

مسؤول فضای مجازی بسیج استان اردبیل خبرداد؛

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال اردبیل برگزار می شود

مسؤول فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: در آستانه دهه مبارکه فجر همزمان با سراسر کشور رویداد تولید محتوای دیجیتال برای اولین‌بار در استان اردبیل برگزار می‌شود.

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال اردبیل برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، قاسم محمدزاده ظهر امروز در نشست خبری مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل اظهار کرد: در آستانه دهه مبارکه فجر هم‌زمان با سراسر کشور دو رویداد تولید محتوای دیجیتال در بخش برادران و تجلیل از فعالان ارزشی فضای مجازی استان اردبیل در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: تولید محتوای دیجیتال در بخش‌های پویانمایی، انیمیشن و اپلیکیشن از ۲ الی ۴ بهمن ماه در سالن ورزشی مبارکی اردبیل برگزار خواهد شد که تاکنون ۱۵ تیم سه نفره اقدام به ثبت‌نام در این رویداد کرده‌اند.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج استان تصریح کرد: در مدت ۴۸ ساعت این تیم‌ها در محل برگزاری این رویداد حضور خواهند داشت که کلیه موارد مورد نیاز اعم از اینترنت، محل اسکان و فعالیت گروه‌ها پیش‌بینی و محیا شده است.

وی بیان داشت: پارک علم و فناوری استان اردبیل به برگزیدگان این رویداد ۵ میلیون تومان مبلغ بلاعوض اعطا خواهد کرد و برگزیدگان این رویداد استانی به جشنواره کشوری راه پیدا می‌کنند.

محمدزاده گفت: تیم‌هایی که در حوزه تولید محتوای دیجیتال، انیمیشن، پویانمایی و اپلیکیشن فعالیت دارند می‌توانند در اسرع وقت از طریق سایت www.festival.ardabilmajazi.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند.

وی اظهار داشت: همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان مجازی استان در سالن ولایت برگزار خواهد شد و مدیرکل فضای مجازی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مهمان و سخنران این مراسم خواهد بود.

مسؤول فضای مجازی بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در این همایش از برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال استان که برای اولین‌بار در اردبیل برگزار می‌شود و فعالان ارزشی فضای مجازی استان اردبیل تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول دو هفته اخیر شاهد بودیم که تصاویر و مطالب گوناگونی در رابطه با شهید سلیمانی در فضای مجازی حذف و پس از شهادت سردار سلیمانی بیش از ۱۰ هزار صفحه اینستاگرامی و توییتری در سراسر کشور با اعضای بسیار بالا بسته شد و این مصداق بارز تروریسم مجازی است.

محمدزاده گفت: با توجه به اقداماتی که کشورهای غربی در حوزه فضای مجازی بر علیه کشورمان انجام می‌دهند، راه‌اندازی اینترنت ملی لازمه کشور بوده و دلسوزان و فعالان مجازی در سراسر کشور مطالبه اینترنت ملی را دارند.

انتهای پیام/ج