کد خبر: 7926 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

داور فوتبال اردبیلی؛

ورزش، پیام آور صلح و دوستی است/ امنیت فوتبال در خاورمیانه، مدیون ایثار سردار سلیمانی ها است

داور فوتبال اردبیلی با انتقاد از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سلب میزبانی از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، با بیان اینکه ورزش میدان صلح و دوستی است، گفت: سلیمانی های ورزش ایران، اجازه کارشکنی و توطئه چینی به دشمنان انقلاب اسلامی را نخواهند داد.

ورزش، پیام آور صلح و دوستی است/ امنیت فوتبال در خاورمیانه، مدیون ایثار سردار سلیمانی ها است

نوین فتحی داور فوتبال اردبیلی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، به اِعمال سیاست های کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد سلب میزبانی تیم های ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا انتقاد کرد و گفت: برخی مسئولان فوتبال قاره کهن که بویی از خوی ورزشی و پهلوانی  نبرده اند این بار در میدان ورزش با لباس دیپلمات گوش به فرمان اربابان دیکتاتور خود شده اند تا با رضایت آنها بتوانند همپنان به پشت میزهای ریاست تکیه بزنند.

وی با بیان اینکه میدان های ورزشی، میدان های صلح و دوستی است، گفت: همه دنیا می داند که ایران اسلامی امن ترین نقطه جهان است با این حال، برخی روسای کنفدراسیون در اخرین خوش خدمتی به آمریکا و آل سعود درصدد هستند تا با سلب امتیاز میزبانی از ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا، آبروی از دست رفته اربابان خود یعنی آمریکا و آل سعود در رسوایی اخیر را جبران کنند.

این داور اردبیلی با بیان اینکه ادعای شیوخ فوتبال، حرف عجیب و مسخره ای است، گفت: همه می دانند ما ایرانی ها با رشادت سردار سلیمانی ها در برابر داعشی ها، امنیت منطقه را در خارج از مرزهای خود تامین می کنیم حال می گویند ایران امنیت ندارد!

فتحی در ادامه سخنان خود با اعلام حمایت از تصمیم مسئولان باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اسیا، گفت: امروز مدیران عامل پرسپولیس و سپاهان، سرپرست باشگاه استقلال و مالک شهر خودرو در محل فدراسیون فوتبال جمع شدند تا اعلام کنند در صورتی که AFC از تصمیم ناعادلانه خود عقب ننشیند، قید حضور در لیگ قهرمانان را خواهند زند.

وی با بیان اینکه این کار بسیار خوبی است که باید از سال ها پیش مسولان کشور در موضوعات مختلف انجام می دادند گفت: امروز شاهد زیادی خواهی های شیوخ عرب در ورزش هستیم که باید سلیمانی های عرصه ورزش در میادین مختلف با روحیه پهلوانی برگرفته از معارف اسلام ناب محمدی آنها را سر عقل بیاورند.

انتهای پیام/ج