سرویس: سرویس خبری کد خبر: 7940 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

یک فعال دانشجویی:

انتخابات، فرصت آزمون و خطا نیست

یک فعال دانشجویی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه آزمون و خطا در انتخابات معنایی ندارد گفت: انتخابات در واقع فرصت دست یابی به وضعیت مطلوب تر در چینش ملت ها است.

انتخابات، فرصت آزمون و خطا نیست

به گزارش ابصارخبر، سجاد آقازاده فعال دانشجویی به مبحث انتخابات پیش رو پرداخت و با بیان اینکه دانشجو  قشر فرهیخته ، وجدان بیدار  و دیده‌بان جامعه است، گفت: به قول شهید مظلوم دکتر بهشتی دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا خواهد شد یقینأ اصلی‌ترین رسالتش بصیرت‌دهی و روشن‌گری است.

وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی همانند تاریخ پرافتخارش امروزه نیز بایستی همواره به دور از وابستگی منشا تحول و کارخانه انسان‌سازی باشد به اهمیت تعیین شاخص‌ها برای مجلس اشاره کرد و گفت: از جمله این شاخص‌ها می‌توان به مواردی اشاره کرد که یک نماینده مجلس عاملی برای جلوگیری انحراف، وسیله مناسب و مطمئن برای قضاوت در خصوص نظرات و عملکرد افراد و اهمیت شاخص‌ها برای دشمنان داخلی و خارجی نظام و سعی آنها در نفوذ کردن در شاخص‌ها و به انحراف کشاندن آنهاست.

آقازاده گفت: جلوگیری از ایجاد اختلاف در جامعه، جامعیت داشتن شاخص‌ها و مشتبه نشدن حق از دیگر برجستگی‌های یک کاندیدای اصلح است.

وی افزود: متاسفانه برخی از نامزدها با هدف کسب قدرت و جلب آرای اکثریت مردم شعارهای واهی و غیرعملی و خارج از حد توان خود سر می‌دهند در حالی که خود به این که توانایی محقق کردن شعارها و وعده‌های‌شان را ندارند بهتر از هر کسی واقفند.

این دانشجوی فعال در ادامه سخنان خود به اهمیت بصیرت افزایی در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود فرصتی برای آزمون وخطا ندارد برای جبران این وضعیت دراین اَیّام سرنوشت ساز بار دیگر با انتخاب بهتر و اصلح و کارآمد انشااللّه گام های موثر و مهم تری در پیشرفت و رسیدن به وضعیت مطلوب خواهیم داشت.

خبرنگار: یوسف نوروز

انتهای پیام/ح