کد خبر: 7946 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اردبیل منصوب شد

طی حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، امین صادقی به عنوان سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اردبیل منصوب شد.

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اردبیل منصوب شد

 طی حکمی از سوی حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور، امین صادقی به عنوان سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل منصوب شد.

متن حکم سرپرست اتحادیه اردبیل به شرح زیر است:
 
برادر ارجمند جناب آقای امین صادقی
 
در طلیعه ورود به پنجمین دهه حیات مبارک و انسان‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه 40 سالگی تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مسئولیتی سنگین به ما سپرده‌شده است.
این مسئولیتِ خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش‌آموزانی مؤمن، فهمیم، بصیر و انقلابی است  و از سویی دیگر، بار این مسئولیت خطیر جز با همراهی برادرانی مؤمن، باروحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
بر این اساس با تقدیر از زحمات جناب آقای محسن امینی در طی تصدی مسئولیت استان و با عنایت به پایان مأموریت ایشان، نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی‌ و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به‌عنوان «سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل»منصوب می‌نمایم.
مقتضی است، سهم اختصاصی استان خود را از اسناد بالادستی تشکل، راهبردهای مصوب شورای مرکزی، حکم ابلاغی نماینده معزز مقام معظم رهبری در اتحادیه به دبیرکل و پیوست تفصیلی آن احصاء نموده و در قالب برنامه‌های استانی تدوین و ارائه فرمایید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف در انجام  وظایف محوله، موفق و موید باشید.

 

انتهای پیام/ج