کد خبر: 7948 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع شرکت در انتخابات+ عکس

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع شرکت در انتخابات در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع شرکت در انتخابات+ عکس

عصر امروز تریبون آزاد دانشجویی با موضوع شرکت در انتخابات توسط بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در  محوطه این دانشگاه برگزار شد.

یکی از دانشجویان شرکت کننده در این تریبون به اثرات شرکت در انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه سرنوشت کشور برای 4 سال آینده در این انتخابات رقم می خورد، گفت: اگر با شناخت درست از کاندیداها در انتخابات شرکت کنیم با انتخاب خود آینده ای درخشان برای کشور رقم خواخیم زد.

وی به اثرات عدم انتخاب درست نیز اشاره کرد و گفت: مسائلی همچون برحام، fatf تنها به دلیل عدم انتخاب درست و تشکیل مجلس ضعیف رقم خورد که شایسته است با توجه به تجربیات تلخ در مجلس گذشته این بار با حضور پرشور و آگاهانه با انتخاب نمایندگان شایسته و انقلابی مجلس قوی را رقم بزنیم تا عزت و افتخار برای کشور به ارمغان بیاورند.

یکی دیگر از دانشجویان نیز به احزاب سیاسی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: هرکس از این احزاب به عنوان نماینده مردم انتخاب شود باید از افراد شایسته جهت پیشبرد اهداف مجلس استفاده کند  و در این راه به سلایق و کروه ها توجه نکند چراکه برخی افراد کاردان در جناح مخالف وجود دارند که می توانند با کار جهادی و تعهد و تخصص خود برای کشور اقتدار بیاورند.

 

انتهای پیام/ج