کد خبر: 7952 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

با حضور مبارزینی از یمن و بحرین برگزار شد؛

همایش مکتب حاج قاسم سلیمانی در اردبیل +عکس و فیلم

رییس دفتر سیاسی جریان العمل الاسلامی بحرین در همایش مکتب جهانی حاج قاسم در اردبیل با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی روحیه مقاومت را میان مردم بحرین تقویت کرد، گفت:حمایت مردم ایران از مردم مظلوم کشورهای منطقه الهام بخش جبهه مقاومت و ضربه بزرگی بر پیکره استکبار است.

همایش مکتب حاج قاسم سلیمانی در اردبیل +عکس و فیلم

همایش مکتب جهانی شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از ظهر امروز با حضور سلیم المنتصر یمنی فعال و مبارز سیاسی یمن و  راشد الراشد رئیس دفتر سیاسی جریان العمل الاسلامی بحرین با شعر خوانی کلامی زنجانی در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حاج قاسم یک جهادگر بسیار عظیم در جهان اسلام بود

راشد الراشد رئیس دفتر سیاسی جریان العمل الاسلامی بحرین در همایش مکتب جهانی حاج قاسم به محور مقاومت و تفکر مردم بحرین در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: محور مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی قوی تر شده است.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی تمامی پروژه ها و طرح های استکبار را در خاورمیانه ناکام گذاشت، گفت:پروژه خاورمیانه جدید و ایجاد داعش و سیطره آن بر تمام دارایی های کشور های اسلامی را حاج قاسم سلیمانی ناکام گذاشت و پروژه تقسیم و تجزیه کشور های اسلامی منطقه نیز توسط حاج قاسم سلیمانی نابود شد،
 
الراشد تصریح کرد: قاسم سلیمانی نوک پیکان حرکت مقاومت در برابر استعمار است.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فارغ التحصیلان و شاگردان مدرسه قاسم سلیمانی اکنون جبهه مقاومت را در دست دارند، گفت: شاگردان مدرسه این شهید کسانی هستند که توانستند در برابر دشمن باستند.
 
این رهبر مبارزین بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های فرمانده جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت:از نظر من حاج قاسم یک جهادگر بسیار عظیم در جهان اسلام بود و توانست شاگردان زیادی را در دانشگاه خود تربیت کند.
 
 آل سعود محور تمام فتنه ها در یمن است
 
سلیم المنتصر فعال و مبارز سیاسی یمن نیز در این همایش به تبیین وضعیت یمن پرداخت و گفت: یمن به هیچ وجه اهل جنگ و درگیری با کسی نبوده و نیست و اقدامات صورت گرفته نیز در تنها پاسخ قاطع و کوبنده به تجاوزگری های آل سعود است.
 
وی افزود: آل سعود و آل زاید شیوخ سعودی و اماراتی مزدوران خبیس آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه هستند و نیروهای آمریکایی و مزدوران آن ها تاکنون ده ها هزار نفر از مردم مظلوم یمن را به شهادت رسانده اند.
 
فعال و مبارز سیاسی یمنیبا بیان اینکه تمام زیر ساخت های یمن توسط تجاوز آل سعود از بین رفته و مردم به خاک و خون کشیده شده اند، گفت:  رژیم صهیونیستی زمانی از بین خواهد رفت که پیش از آن آل سعود از بین رفته باشد.
 
وی با بیان اینکه آل سعود محور تمام فتنه ها در یمن است خاطرنشان کرد: عامل ایجاد داعش، اشغال عراق و حضور نظامیان آمریکایی در عراق نیز آل سعود است.
 
مکتب قاسم سلیمانی، استکبار جهانی را ساقط خواهد کرد
حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در ابتدای این مراسم: مکتب شهید سلیمانی، مکتب توحیدی، حسینی و انسان ساز است.

وی افزود: همانطور که شهادت حضرت سید الشهدا(ع) یزیدیان را ساقط کرد،شهادت حاج قاسم سلیمانی هم استکبار جهانی را ساقط خواهد کرد.
 
حسین محسنی عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی ترجمه سخنرانی های این را بر عهده داشت.
 
انتهای پیام/ج