سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8011 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

قربانیان کرونا در اردبیل به 87 نفر رسید

فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از کاهش بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل خبرداد و گفت: امروز با مثبت اعلام شدن نتیجه 23 نفز بیماران، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در اردبیل به ۴٩٧ نفر رسید.

قربانیان کرونا در اردبیل به 87 نفر رسید

به گزارش ابصارخبر، افشین فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بعد از ظهر تمروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل پرداخت و با بیان اینکه در طی ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن جواب آزمایش ٢٣ نفر از بیماران تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل به  ۴٩٧ نفر افزایش یافت، گفت: تاکنون تعداد ٩٨۴ نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در سراسر استان مورد آزمایش قرار گرفتند که از این تعداد در حال حاضر  ٣٣٨ نفر بستری هستند.

وی به تعددا قربانیان ویروس کرونا نیز اشاره کرد و با بیان اینکه امروز متاسفانه 5 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادن گفت: تعداد قربانیان مبتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل نز ابتدا تا کنون نیز به به 87نفر افزایش یافت.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود از کاهش بستری بیماران طی 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: این بخاطر رعایت مسائل بهداشتی و خانه نشینی مردم در روز سیزده فروردین بود که امیدواریم بستری ها در روز های آتی باز هم کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ج