سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8035 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷

با حضور مسئولان استان اردبیل انجام گرفت؛

آغاز عملیات عمرانی المان شهدای گمنام و خوابگاه متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی

عملیات عمرانی المان شهدای گمنام و خوابگاه متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور استاندار اردبیل و فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) آغاز شد.

آغاز عملیات عمرانی المان شهدای گمنام و خوابگاه متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش ابصارخبر، بعد از ظهر امروز عملیات عمرانی احداث المان شهدای گمنام  و خوابگاه متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،  فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل،  شاهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و در دانشگاه های استان  و جمعی از مسئولان دانشگاهی در تپه نور الشهدای این دانشگاه آغاز شد.

دانشگاه محقق اردبیلی

 اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در مراسم آغاز عملیات عمرانی این پروژه ها گفت: مدیران تلاشگر و جهادی حتی در شرایط سخت اقتصادی هم پروژه ها را تعطیل نمی کنند.

وی افزود: مدیریت دانشگاه محقق اردبیلی در شرایط سخت فعلی هم با اراده قوی پروژه ها را پیش می برد و زحمات آنها قابل تقدیر است.

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ضمن اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، آغاز بکار عملیات المان دو شهید گمنام دانشگاه محقق اردبیلی را فال نیک عنوان کرد و گفت: المان شهدای گمنام باید به مجموعه فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.

وی افزود: با ساخت حسینیه در کنار المان شهدای گمنام می توان برنامه های مذهبی و فرهنگی دانشگاه و حتی برنامه های نهادهای مختلف را میزبانی کرد.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم اظهار داشت: المان شهدای گمنام دانشگاه است که ارتفاع آن ۱۲.۵ متر بوده و با معماری ایرانی- اسلامی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح المان شهدای گمنام دانشگاه در سال ۱۳۹۳ به مسابقه گذاشته شده و از بین طرح های ارسال شده، بهترین طرح انتخاب شده است، تصریح کرد: با تغییر جزیی در نقشه این المان، عملیات عمرانی آغاز شده و پیمانکار وعده اتمام ۴ ماهه آن را داده است.

وی گفت: هم اکنون ۳۴ هزار متر مربع پروژه عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در دست اجرا است که اگر در بین دانشگاه های کشور بی نظیر هم نباشد حتما کم نظیر است.

حبیبی با بیان اینکه امروز عملیات عمرانی اولین خوابگاه متاهلی دانشجویی در سطح استان نیز آغاز می شود، تصریح کرد: این پروژه توسط مهندس قدرت حاج نوری خیر استان اردبیل تامین هزینه و ساخته می شود.

وی افزود: این خوابگاه در دو طبقه و ۱۴ واحد خواهد بود که قراردادساخت آن روز دانشجوی سال ۹۸ منعقد شد و هر واحد حدود ۳۸ متر مربع خواهد بود.

دانشگاه محقق اردبیلی

انتهای پیام/ج