نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8155 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴

همزمان با لیالی قدر:

دانشگاه آزاد اردبیل به رزمایش مواسات پیوست/ اهدای 200 بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا

رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل از اهدای 200 بسته معیشتی به خانواده های آسیب دیده از کرونای این دانشگاه خبر داد و گفت: 16 سال متوالی افطاری کودکان بی سرپرست در شب های قدر در مسجد دانشگاه آزاد برگزار می‌شد که امسال به خاطر وضعیت کرونایی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد به پویش کمک های مومنانه پیوستند.

دانشگاه آزاد اردبیل به رزمایش مواسات پیوست/ اهدای 200 بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا

به گزارش ابصارخبر، اسحق رسولی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اهدای 200 بسته معیشتی به خانواده های اسیب دیده از کرونا خبرداد و گفت: دانشگاهیان دانشگاه ازاد اردبیل با محوریت کانون مهدویت  با جمع اوری مبلغ ۱۴ میلیون تومان اقدام به تهیه 200 بسته معیشتی کردند که با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) دربین خانواده های دانشجویان بی بضاعت و نیازمند درایام لیالی قدر، توزیع خواهدشد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان یکی از زیباترین اتفاقات انفاق و اکرام وایتام نیازمندان است، گفت: در این وضعیت کرونایی راه مبارزه با ویروس همدلی مومنانه است.

مائده شیخم دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد اردبیل  نیز با بیان اینکه جوانان به عنوان میدان دار اصلی جامعه هستند که به فرمایش مقام معظم رهبری در سنگر دانشگاه از نفوذ نرم دشمنان جلوگیری می‌کنند.

وی به اقدامات کانون مهدویت در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: 16 سال متوالی افطاری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مسجد دانشگاه آزاد باعنوان  طرح اکرام و ایتام کودکان برگزار می‌شد اما امسال به خاطر وضعیت کرونایی تغییر دادیم و پویش کمک های مومنانه رو اجرا کردیم.

انتهای پیام/ ج