نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8191 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل؛

افتتاح ۲۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سالروز آزادسازی خرمشهر در استان اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت:۲۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سالروز آزادسازی خرمشهر در استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت، ۲۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سطح استان به همت بسیج سازندگی نواحی و با مشارکت گروه های جهادی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به عنوان پروژه های افتتاح شده، بیان کرد: ساخت و تکمیل خانه محروم، احداث سیل بند،ایجاد کارگاه اشتغال زایی ، احداث منبع آب و پنل های خورشیدی از جمله پروژه های افتتاح شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح جهاد روشنایی در شهرستان کوثر تصریح کرد: ۷ مورد پنل خورشیدی در مناطق روستایی شهرستان کوثر نیز امروز به بهره برداری رسید.

پیرجاهد افزود: اجرای پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی در مناطق مختلف استان به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی با شتاب ادامه دارد.

وی گفت: در سال جاری تفاهم نامه ۴۵۳ پروژه با رویکرد اشتغالزایی، آبرسانی و طرح‌های عام‌المنفعه منعقد شده است که با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی،سازمان بسیج و سپاه استان اجرایی می شود.

 

انتهای پیام/ج