سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8238 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل خبرداد:

راه اندازی پویش نفس در دانشگاه پیام نور اردبیل/ افول دولت آمریکا، سرآغاز جهان چند قطبی است

جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل با راه اندازی پویش نفس ضمن اعلام انزجار از رفتار های خشونت آمیز دولت آمریکا با مردم خود، از جنبش نفس ملت ستمدیده آمریکا اعلام حمایت کردند.

راه اندازی پویش نفس در دانشگاه پیام نور اردبیل/ افول دولت آمریکا، سرآغاز جهان چند قطبی است

به گزارش ابصارخبر، جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور اردبیل با راه اندازی پویش نفس ضمن اعلام انزجار از رفتار های خشونت آمیز پلیس آمریکا با مردم این کشور، از جنبش نفس ملت ستمدیده آمریکا حمایت کردند.

محمد فدائیان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلام ما با بیان اینکه رفتار های خشونت آمیز پلیس آمریکا با مردم این کشور، از نشانه های بارز افول و سقوط این رژیم مستبد و مستکبر در جهان است، گفت: امروز مردم آمریکا با بیداری خود نشان دادند که تحمل آنها به انتها رسیده و امیدی به اصلاح دولتمردان خود و بهبود روابط حسنه آمریکا با سایر کشور ها نیست.

وی در ادامه سخنان خود به همراهی مردم کشورهای اروپایی با ملت ستمدیده آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: امروز مردم سراسر جهان به خوبی رفتارهای ظالمانه دولت آمریکا را درک کرده اند و می دانند که دولتمردان آمریکا تنها به فکر تامین منافع خود خود است و در این راه برخی دولتمردان کشورهای هم پیمان آنها نیز آنان را در رسیدن به اهداف شومشان یاری می کنند.

فدائیان در ادامه سخنان خود این بیداری ملت آمریکا و اروپا را نتیجه صدور پیام انقلاب اسلامی به جهان دانست و گفت: امروز همه دنیا به عظمت انقلاب اسلامی ایران پی برده اند چرا که با درک ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در برابر خوی استبدادی کشورهای مستکبر به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، شاهد پیشرفت، آبادانی و امنیت و ارامش ملت ایران در همه ابعاد هستند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود به گوشه هایی از ظلم و ستم دولت آمریکا به مردم مظلوم در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: این رژیم به اصطلاخ ابرقدرت پایه های قدرت خود را بر زور و ستم بر سایر کشورها و ملت ها برقرار کرد و همانگونه که تعالیم اسلامی به ما می گوید حکومتی که بر پایه ظلم و ستم بنا نهاده شود، پایدار نیست و بزودی درهم شکسته می شود و ما امروز این وعده الهی را به عینه در حال مشاهده هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه افول دولت آمریکا، سرآغاز جهان چند قطبی است، تصریح کرد: ایران اسلامی به عناون یکی از قدرت های نوظهور جهان، از ارکان قدرت جهانی در اینده پیش رو است.

محسن علایی مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل نیز نیز در گفتگو با سبلان ما نژاد پرستی دولت آمریکا را مصداقی از ذات و طبیعت وحشی سرمایه داری آمریکایی ها عنوان کرد و گفت: امروز دست دولت آمریکا برای مردم کشورش نیز ذو شده است و این رسوایی افول رژیم آمریکا را بیش از پیش نشان داد.

انتهای پیام/ج