نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8268 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

مراسم اختتامیه رویداد علمی دانشگاه خلاق در دانشگاه محقق اردبیلی+عکس

رویداد علمی uma up دانشگاه محقق اردبیلی با تجلیل از تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه رویداد علمی دانشگاه خلاق در دانشگاه محقق اردبیلی+عکس

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، رویداد علمی uma up  دانشگاه محقق اردبیلی که با حضور  32 تیم و بیش از 600 دانشجو طی 9 ماه  در این دانشگاه برگزار شد با تجلیل از تیم های منتخب به کار خود پایان داد.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه  تبدیل نوآوری به فناوری و تبدیل فناوری به ثروت از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: باید در این زمینه از ابتکارات و خلاقیت جوانان و دانشجویان بیشتر استفاده شود.
وی گفت: هسته های فناور مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه به ۱۰۵ هسته رسیده است و تقویت مرکز رشد جز برنامه های راهبردی دانشگاه محقق اردبیلی است.


حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه  خداوند متعال ما را به تعقل، تدبر و تفکر دعوت کرده است، گفت: نگاه به عالم متفاوت از نگاه به عوام است و کار شما دانشجویان خیلی باارزش است و یکی از با ارزش ترین کارها تلاش برای اشتغال جوانان است.


عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی  نیز به جزئیات این رویداد علمی اشاره کرد و گفت: مرداد سال ۹۸ جرقه این برنامه زده شد و اوایل مهر ماه پوستر برنامه با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه و استان رونمایی شد.

وی افزود: در این برنامه ۶۶۰ نفر از دانشجویان ثبت نام کرده و ۲۰۵ ایده اولیه ثبت کرده بودند که از بین آنها ۳۲ طرح و ایده به عنوان طرح کسب و کار برتر انتخاب شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: هدف این برنامه انجمن های علمی دانشگاه بود که با تلاش همکاران و اعضای کادر اجرایی با استقبال باشکوه دانشجویان مواجه شد.

برومند صلاحی رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: تمامی آزمایشگاه ها و امکانات دانشگاه محقق اردبیلی در چارچوب های قانونی در اختیار واحدها و هسته های فناور است.
وی اضافه کرد: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی بر اساس چارچوب های مشخص شده از تمامی واحدهای فناور حمایت های لازم را انجام می دهد.