کد خبر: 8320 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد؛

برگزاری آزمون دکتری ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل

ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری آزمون دکتری سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و گفت: در این آزمون 2 هزار و نهصد و سی و چهار داوطلب شرکت داشتند.

برگزاری آزمون دکتری ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی  از برگزاری آزمون دکتری سال  ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و گفت: در این آزمون دو هزار و نهصدو سی و چهار داوطلب شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و صد و سی و هفت داوطلب زن و یک هزار هفتصد و نود و هفت داوطلب مرد بودند،گفت: این آزمون در استان اردبیل در دو حوزه اصلی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه پیام نور اردبیل با موفقیت برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن آروزی موفقیت و سلامتی برای داوطلبان و با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون، خاطرنشان کرد: حوزه های برگزاری آزمون قبل از آزمون ضدعفونی شده و فاصله ۱۶۰ سانتی متری ابلاغی سازمان سنجش نیز برای صندلی رعایت شده است.
وی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان می توانستند بخاطر شرایط بیماری کرونا، محل حوزه امتحانی خود را تغییر دهند، ما در دانشگاه محقق اردبیلی ۷ نفر داوطلب از حوزه های امتحانی سایر استان ها داشتیم که از آنها نیز آزمون گرفته شد. همچنین از دو نفر بیمار کرونایی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بیمارستانی به صورت جداگانه آزمون گرفته شد.

 

انتهای پیام