نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8373 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱

دبیر طرح ولایت مردمی استان اردبیل خبرداد:

اولین دوره طرح ولایت مردمی استان اردبیل برگزار می شود

عبداله زاده دبیر طرح ولایت مردمی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره استانی این طرح در اردبیل خبرداد و گفت: این دوره با هدف تعمیق مبانی انقلاب ویژه فعالین تشکل های مردمی، موسسات و فعالین اجتماعی و رسانه برگزار می شود.

اولین دوره طرح ولایت مردمی استان اردبیل برگزار می شود

امیر حسین عبداله زاده دبیر برگزاری طرح ولایت مردمی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از برگزاری اولین دوره طرح ولایت مردمی در استان اردبیل خبرداد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی این دوره که همه ساله بصورت کشوری و به مدت 40 روز در مشهد مقدس برگزار می شد، امسال بصورت استانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به اهداف برگزاری دوره طرح ولایت مردمی اشاره کرد و گفت: این دوره در راستای تعمیق مبانی انقلاب در بین اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان، فرهنگیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، فعالان هیئتی، فعالان رسانه و مدرسان مدارس سما برگزار می شود.

دبیر طرح ولایت مردمی استان اردبیل با بیان اینکه همه مراحل ثبت نام، مصاحبه، محتوای آموزش و اساتید توسط موسسه حضرت امام(ره) انجام خواهد گرفت، گفت: علاقمندان به ثبت نام در این دوره می توانند تا 20 شهریورماه با مراجعه به وب سایت mabnaha.ir و تکمیل فرم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه سخنان خود به مباحث دوره نیز اشاره کرد و گفت: محتوای آموزشی دوره طرح ولایت مردمی شامل مباحث معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است که هر ماه یک مبحث ارائه شده و در پایان کتاب نیز آزمون مربوط به آن برگزار و به شرکت کنندگانی که موفق به طی دوره مزبور شوند گواهینامه پایان دوره از طرف موسسه آمام (ره) اعطا خواهد شد.

عبداله زاده با بیان اینکه این دوره بصورت رایگان برگزار خواهد شد گفت: با توجه به ظرفیت محدود برگزاری حضوری کلاس ها در صورت استقبال شرکت کنندگان  و قبولی در مصاحبه، امکان برگزاری دوره بصورت مجازی نیز فراهم خواهد شد.

وی به مزیت برگزاری این دوره با سایر دوره ها نیز اشاره کرد و گفت: طرح  استمرار دوره  برای دانش آموختگان یکی از مزیت های دوره مزبور است بطوریکه درصدد برقراری ارتباط دانش آموختگان طرح ولایت مردمی با بدنه هیئت ها و تشکل های مردم نهاد و رسانه ها هستیم تا از توانایی های دانش آموختگان برای تحقق اهداف و ارمان های انقلاب اسلامی و  تعالی جامعه استفاده شود.

انتهای پیام/ج