نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8382 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷

در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مطرح شد:

خلاقیت و پژوهش، نقش مهمی در کنترل بحران دارند

امامی فرماندار شهرستان پارس آباد به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه و اینده کشور اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی نقش خلاقیت و پژوهش و ابتکار عمل افزایش یافته و باید تهدید به وجود آمده را به فرصت برای ارتقا جایگاه کشور در آموزش و پرورش همگانی تبدیل کنیم.

خلاقیت و پژوهش، نقش مهمی در کنترل بحران دارند

به گزارش ابصارخبر، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه و اینده کشور اشاره کرد و گفت: در جهان امروز با پدیده ای جدید مواجه هستیم که تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی را تحت تاثیر خود قرار داده بنابراین آموزش و پرورش نیز به شدت از این پدیده تاثیر پذیرفته است.

وی با بیان اینکه محدودیت ها نباید ما در اجرای برنامه های خود متوقف کنند، گفت:در شرایط کنونی نقش خلاقیت و پژوهش و ابتکار عمل افزایش یافته و باید تهدید به وجود آمده را به فرصت برای ارتقا جایگاه کشور در آموزش و پرورش همگانی تبدیل کنیم.

امامی به وضعیت شهرستان پارس آباد نیز اشاره کرد و گفت: امروز شرایط به گونه ای است که باید آموزش به صورت تلفیقی از حضوری و غیر حضوری و سامانه شاد و صدا و سیما پیگیری شود و فواصل را افزایش داده و زمان ها را با افزایش بهره وری کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه هیچ ضرورتی به حضور دانش آموزان در تمامی ایام هفته نیست بلکه اساس بهره وری و افزایش کارآیی آموزش در شرایط بهداشتی که سلامت دانش آموزان را تامین کنن است، گفت:  معلمان امروز باید تلاش کنند تا با آگاه سازی دانش آموزان در زمینه مقابله با کرونا، این سفیران را برای ارتقا سلامت در جامعه هدایت کنند تا بتوان زمینه های برون رفت از این پدیده خطرناک و مدیریت بحران فعالی را بیش از پیش در جامعه فراهم کنند.

خبرنگار: رضا اصلانی

انتهای پیام/ج