سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8502 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱

نائب رئیس مجلس خبرداد:

آغاز پروژه‌های جدید قرارگاه خاتم در اردبیل/ اانجام ۴ پروژه غیرهم‌سطح شهری تا تعریض جاده سرچم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، در آینده نزدیک عملیات اجرایی پروژه‌های جدید از جمله ۴ پروژه غیرهم‌سطح شهری و تعریض جاده سرچم در استان اردبیل آغاز می‌شود.

آغاز پروژه‌های جدید قرارگاه خاتم در اردبیل/ اانجام ۴ پروژه غیرهم‌سطح شهری تا تعریض جاده سرچم

به گزارش ابصارخبر، علی نیکزاد عصر امروز در نشست جمع‌بندی سفر یک‌روزه معاون وزیر کشور، معاون وزارت راه و شهرسازی، معاون فرودگاه‌های کشور و معاون قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) که با حضور استاندار اردبیل و نمایندگان استان برگزار شد، اظهار کرد: به‌زودی پروژه‌های جدید با همکاری قرارگاه خاتم از جمله ۴ پروژه غیرهم‌سطح شهری و تعریض جاده سرچم در اردبیل آغاز خواهد شد.

وی افزود: طبق اعلام قبلی، مقرر گردیده بود تا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان با همکاری شهرداری اردبیل، پروژه عمرانی اجرایی نماید و در همین راستا، به‌زودی عملیات عمرانی ۴ پروژه غیرهم‌سطح شهری در اردبیل آغاز خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین طبق رایزنی‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پروژه‌های، مجموعه پسماند شهری اردبیل، کمربندی سوم اردبیل، بخشی از پروژه راه آهن اردبیل - میانه، تعریض جاده سرچم و همچنین جاده بیله‌سوار را با سرعت پیگیری خواهد کرد.

نیکزاد ادامه داد: امروز به‌همراه برخی از مسئولان، به بازدید از پروژه‌ی باند فرودگاه اردبیل پرداختیم که متاسفانه شاهد پیشرفت قابل قبولی نبودیم و این در حالی است که در سفر وزیر، مقرر شده بود تا این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن انتقاد از این روند افزود: تمامی مسئولان این پروژه باید اهتمام بورزند و با کار شبانه‌روزی این پروژه را به پایان برسانند، چرا که با شرایط آب و هوایی اردبیل، پروازهای بسیاری دچار مشکل می‌گردند و این اصلا قابل قبول نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: با هماهنگی صورت گرفته، ۵۰ دستگاه از اتوبوس‌های ناوگان شهری توسط سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور نوسازی خواهند شد.

انتهای پیام/ج