نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8519 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹

رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل خبرداد:

ابطال انتخابات کارگروه اقتصادی مجمع مشورتی جوانان/ حوزه جوانان، حلقه مفقوده توسعه استان اردبیل است

پرستار رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل از ابطال انتخابات کارگروه اقتصادی مجمع مشورتی جوانان استان خبرداد و گفت: تخصص گرایی مهمترین رکن در کارگروه های مشورتی است که در این انتخابات نادیده گرفته شده بود.

ابطال انتخابات کارگروه اقتصادی مجمع مشورتی جوانان/ حوزه جوانان، حلقه مفقوده توسعه استان اردبیل است

به گزارش ابصارخبر، راشد پرستار رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل از ابطال انتخابات کارگروه اقتصادی مجمع مشورتی جوانان استان خبرداد و گفت: تخصص گرایی مهمترین رکن در کارگروه های مشورتی است که در این انتخابات نادیده گرفته شده بود.

وی به ابلاغیه های وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: طبق این ابلاغیه عالی ترین مقام اجرایی استان یعنی استاندار می بایست در جلسات مهمی چون ساماندهی امور جوانان و انتخابات کارگروه های مشورتی جوانان شرکت داشته باشد که  در هر دو جلسه مذبور، متاسقانه استاندار اردبیل حضور نداشت.

پرستار از عدم حضور معاون اقتصادی استاندار در انتخابات کارگروه اقتصادی مجمع مشورتی جوانان نیز انتقاد کرد و گفت: بالاترین مقام حاضر در این انتخابات مدیرکل سرمایه گذاری استانداری بود و اعضای دعوت شده به جلسه انتخابات نیز فاقد ویژگی های تخصصی بودند و به نوعی انتخابات تبدیل به انتصابات شده بود که با توجه به اعتراض مسئولین تشکل های مردم نهاد جوانان استان و اغلب جوانان استان با پیگیری های مکرر انتخابات فوق باطل شد.

وی با بیان اینکه کارگروه اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در این کارگروه باید جوانان خلاق و توانمند و دارای ایده و تجربه کافی حضور داشته باشند گفت: متاسفانه به جای دعوت از جوانان نخبه اقتصادی  و کارافرینان جوان، از فارغ التحصیلان رشته های غیر مرتبط از جمله پزشکی، پرستاری و عمران در ان دعوت شده بودند.

پرستار با بیان اینکه حوزه جوانان نباید به میدان رقابتی برای جریانات سیاسی تبدیل شود، گفت: تخصص و کارایی مهمترین ویژگی برای استفاده از جوانان نخبه در مجمع های مشورتی است.

 

انتهای پیام/ج