نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8568 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳

ورزشگاه علی دایی اردبیل بازسازی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: ورزشگاه علی دایی اردبیل با تامین اعتبار لازم بازسازی می‌شود.

ورزشگاه علی دایی اردبیل بازسازی می‌شود

به گزارش ابصارخبر، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی  در بازدید از  استادیوم علی دایی اردبیل افزود: بررسی کارشناسی و مطالعه جامع این مجموعه حکایت از  نیاز اساسی آن به بازسازی می‌باشد. 

وی با بیان اینکه با بررسی‌های کارشناسی و مطالعه زیربنایی این مجموعه بزرگ تامین اعتبار می‌شود، گفت: مشاور متخصص که در طراحی و ساخت ورزشگاه‌های کشور تجربه خوبی دارد برای این امر انتخاب شده تا نواقص موجود در ورزشگاه دایی اردبیل برطرف ‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تلاش می‌شود اعتبار خوبی برای رفع نواقص کل مجموعه تخصیص یابد و علاوه بر آن سالن پیست دو میدانی مجموعه نیز در آینده نزدیک تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی نفوذ آب از زیر صندلی‌های تماشاگران به طبقه زیرین را قابل حل و تعمیر دانست و گفت: در فصل زمستان مطالعه اساسی و شناسایی نواقص انجام شده و با انتخاب  پیمانکار بازسازی ورزشگاه را از سال آینده شروع می‌کنیم.

استاندار اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه حداقل تا یک سال آینده این پروژه رفع نواقص شده و تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان می‌شود، افزود: این پروژه به دلیل افتتاح سریع هنوز تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشده و بعد از بازسازی و بهسازی در اختیار این دستگاه اجرایی قرار می‌گیرد.

اکبر بهنامجو اظهارداشت: مشکلات زیربنایی از قبیل رختکن‌ها، محوطه و چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی و همچنین نفوذ آب از جایگاه تماشاگران به ساختمان اداری و سرویس‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و با تامین اعتبار مناسب این نواقص برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته توافق لازم برای انتخاب مشاور انجام شده، افزود: با بررسی‌های کارشناسی و مطالعه زیربنایی، این مجموعه بزرگ تامین اعتبار می‌شود تا حداقل تا یک سال آینده رفع نواقص شده و تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان شود.