سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8577 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد:

برگزاری30 عنوان برنامه در هفته بسیج

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه های استان اردبیل خبرداد و گفت: سبک زندگی سردار قاسم سلیمانی به الگوی زندگی دانشجویان بسیجی تبدیل می شود.

برگزاری30 عنوان برنامه در هفته بسیج

حسین مظفری مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با  پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج پرداخت و گفت: 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه های استان اردبیل برگزار می شود.

وی به تبیین تاریخچه و فلسفه وجودی بسیج پرداخت و گفت: بسیج در طول ۴۱ سال مجاهدت خود در تمامی عرصه ها از دفاع سخت گرفته تا امنیت داخلی و جنگ نرم فرهنگی تا مقابله با ویروس کرونا همواره یار و یور ملت ایران بوده است.

مظفری در ادامه سخنان خود به ویژگی های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: تبیین  دستاوردهای جبهه مقاومت به ویژه سبک زندگی سیدالشهدای مقاومت سردار قاسم سلیمانی، رسالت امروز بسیج دانشجویی در دانشگاه ها است.

وی از امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح دانشگاه‌ها، تمرکز بر ابتکارات و خلاقیت  دانشجویان در جامعه و معرفی الگوهای برتر بسیج دانشجویی،ترویج فعالیت‌های جهادی و خدمات اجتماعی بسیجیان، توجه ویژه به شعار سال «جهش تولید» و تمرکز بر اهداف کلان فرهنگی و تمدن‌ساز بسیج با معرفی سبک زندگی اسلامی-ایرانی، اطلاع رسانی گسترده از خدمات و دستاوردهای بسیج با بهره‌برداری حداکثری از رسانه ها، فضای مجازی از جمله اهداف بسیج دانشجویی در تدوین برنامه های گرمیداشت هفته بسیج است.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به نامگذاری روزهای هفته بسیج اشاره کرد و گفت: هفته بسیج امسال همزمان با ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی آغاز شده و با ولادت حضرت معصومه(س) نیز به پایان می رسد از همین رو برنامه های هفته بسیج امسال با برکت تر از سالهای گذشته خواهد شد چراکه متبرک به ایام خاص و اهل بیت(ع) است.

وی افزود: بسیج و معنویت و سلامت، بسیج فرزند مسجد خادم مردم، بسیج مطالبه‌گر و عدالت خواه ، سبک زندگی اسلامی-ایرانی ، بسیج ولایی انقلابی و تمدن‌ساز ، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران ، بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری به عنوان شعارهای ایام هفته بسیج نامگذاری شده اند.

مظفری در پایان سخنان خود از برگزاری 30 عنوان برنامه در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، تولید و توزیع نشریه در فضای‌مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در دانشگاه های استان، توزیع سیر نمایشگاهی پوستر و عکس در فضای مجازی، صدور بیانیه های مناسبتی به ویژه روز تاسیس بسیج دانشجو و طلبه، تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدای گمنان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم،برگزاری روز قشر بسیج دانشجویی در فضای مجازی، نشست های روشنگری و تریبون های دانشجویی به صورت مجازی، تبیین مکتب مقاومت و سبک زندگی سردار شهید سلیمانی به عنوان الگوی بسیجی در کنار برگزاری شب شعر در فضای مجازی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه های پیش بینی شده بسیج دانشجویی در دانشگاه ها به مناسبت هفته بسیج است.

 

انتهای پیام/ج