سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8617 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶

استاندار اردبیل :

دانشجویان در صیانت از آرمان‌های شهدای علمی کشور تلاش کنند/مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی از مهمترین رویکردهای دولت است

استاندار اردبیل به کیفیت آموزش عالی در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی از مهمترین رویکردها و اقدامات انجام یافته طی خدمت دولتهای یازدهم و دوازدهم بوده است.

دانشجویان در صیانت از آرمان‌های شهدای علمی کشور تلاش کنند/مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی از مهمترین رویکردهای دولت است

به گزارش ابصارخبر، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به تبیین ویژگی های دانشجویان پرداخت و گفت:  بیگمان، دانشجویان از اثرگذارترین قشرها در رقم زدن سرنوشت جامعه هستند که همواره مورد توجه دولتها بوده‌‎اند.

وی به تاکیدات خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا اشاره کرد و گفت: امروز اهتمام دولت براین است تا موضوعات دانشجویان بیش از پیش مورد توجه و در کانون اهمیت قرار گیرند. 

بهنام جو  در ادامه سخنان خود به کیفیت آموزش  عالی در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های دانشجویی از مهمترین رویکردها و اقدامات انجام یافته طی خدمت دولتهای یازدهم و دوازدهم بوده است.  

وی اهمیت حیاتی تربیت پویا و عالمانه دانشجویان و تاثیر مستقیم آن در ساختن آینده کشور را یادآور شد و از نسل جوان، خصوصا  38500 نفر دانشجو که در سالتحصیلی جاری در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند خواست در صیانت از آرمان‌های والای شهدای علمی کشور، ازجمله شهدای هسته‌ای و محقق ساختن آرزوی قلبی آنان و همه مردم شریف ایران، یعنی خوداتکایی و تقویت روزافزون قدرت علمی کشور، برای کسب قلههای رفیع موفقیت، از هیچ کوششی دریغ نکنند.  

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از روسای دانشگاهها خصوصا نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری در استان نیز خواست ضمن تشکیل اتاق‌های فکر و اتخاذ تدابیر کارآمد و شیوههای نو، ارتباط صمیمانه خود را با دانشجویان عزیز، تقویت و نسبت به فراهم آوردن شرایط بهین برای تحصیل آنان و کاستن از چالش‌های فکری و تحصیلی‌شان با همتی مضاعف، اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج