سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8622 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷

در دیدار با خانواده دانشجوی شهید یوسفی مطرح شد؛

شهدای دانشجو، نماد مقاومت و پیشگامان استکبار ستیزی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل از شهدای دانشجو به عنوان الگوهای دانشجویان امروز در زمینه استکبار ستیزی نام برد و گفت: شهادت دانشجویان مظلوم ایرانی در سفر معاون رئیس جمهور آمریکا بیانگر نمونه ای از جنایت ناشی از وابستگی به بیگانه و خودفروختگی است.

شهدای دانشجو، نماد مقاومت و پیشگامان استکبار ستیزی هستند

به گزارش ابصارخبر، بعد از ظهر امروز جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت روز دانشجو با حضور در منزل خانواده دانشجوی شهید بهنام یوسفی یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشتند.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در این دیدار از شهدای دانشجو به عنوان الگوهای دانشجویان امروز در زمینه استکبار ستیزی نام برد و گفت: شهادت دانشجویان مظلوم ایرانی به خاطر سفر معاون رئیس جمهوری آمریکا در واقع جنایت ناشی از وابستگی به بیگانه و خودفروختگی بود.

وی در ادامه سخنان خود به بازخوانی جنایات رژیم پهلوی پرداخت و گفت: به حاشیه راندن مردم، کشف حجاب، ترویج فقر و فساد و عقب نگه داشتن کشور از توسعه همه جانبه از جمله خیانت های رژیم پهلوی است که اوج اقدامات این رژیم به شهادت رساندن سه دانشجوی مظلوم ایرانی در اعتراض به خودکامه جویی های سردمداران پهلوی و استبداد و استثمار آمریکایی ها بود.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه ماهیت و ریشه جنبش‌های دانشجویی کشور  مبارزه با سلطه استکبار است، گفت: شهدای دانشجو ستارگان درخشانی هستند که تنها با تداوم راه انها می توان به سعادت دنیوی و اخروی رسید.

پدر دانشجوی شهید بهنام یوسفی نیز در این دیدار به تبیین ویژگی های فرزند شهیدش پرداخت و گفت: هرکس به با قرآن کریم مانوس شود و به فرامین الهی عمل کند رستگار خواهد شد.

وی از دانشجویان خواست تا با تداوم راه شهدای دانشمند بویژه شهید فخری زاده، ضمن تحول آفرینی در کشور، زمینه های عصبانیت بیشتر دشمنان اسلام را فراهم کنند به حدی که استکبار از عصبانیات خود بمیرد.

انتهای پیام/ج