سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8629 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶

بیانیه رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان به مناسبت روز دانشجو

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه رئیس دفاتر نهاد  رهبری در دانشگاه های استان به مناسبت روز دانشجو

به گزارش ابصارخبر، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم


العِلمُ سُلطانٌ مَن وَجدَهُ صالَ بِهِ وَ مَن لَم یَجِدهُ صیلَ عَلَیه.
امام علی(علیه‌السلام): دانش، سلطنت و قدرت است، هر که آن را بیابد با آن یورش برد و پیروز شود، و هر که آن را نیابد بر او یورش برند و مغلوب گردد.


دانشجویان، نسل فرزانه و آگاه و برگزیده کشورند که استکبار ستیزی، آزاد اندیشی، آرمان گرایی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، مطالبه گری و دفاع ازحقوق مظلومان و مستضعفان عالم از شاخصه های بارز آنهاست، باید با تمسک به قرآن واهل بیت «علیهم السلام» همراه با بصیرت و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (دامت برکاته) درجهت شکوفایی و تحقق این شاخصه ها گام بردارند.
امسال در شرایطی به استقبال این روز می‌رویم که در مقطعی حساس از رویارویی متفاوت با استکبار قرار داریم. در زمانیکه هنوز مرحمی بر داغ لاله های پر کشیده امان نیافته بودیم که داغ دیگری بر جانمان نشست، ترور شخصیت های علمی از جمله شهید محسن فخری زاده نشان هراس دشمن از پیشرفت علمی و هسته ای کشور و استیصال و ناتوانی در مقابله با قدرت ایران است؛ که باز هم جنبش دانشجویی مانند سدی نفوذناپذیر در مقابل نفوذ جریانی، فکری و فرهنگی دشمن در بدنه انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد ایستاد و گام دوم انقلاب را محکمتر و استوارتر بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام خواهد برداشت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر این روز را که به پاس رشادت ‌های دانشجویان عزیز ایران اسلامی به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردیده است به تمامی دانشجویان و رهپویان علم و دانش دانشگاه های استان اردبیل تبریک عرض می ‌نماییم و اعلام میداریم: « «تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم»
                                                                 عبدالله حسنی
                           رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل