نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

کد خبر: 8656 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱

مراسم تجلیل از نفرات برتر لیگ علمی پایا در اردبیل+ عکس

منتخبین لیگ علمی بسیج دانش آموزی موسوم به پایا در اردبیل تجلیل شدند.

مراسم تجلیل از نفرات برتر لیگ علمی پایا در اردبیل+ عکس

به گزارش ابصارخبر، مراسم تجلیل از نفرات برگزیده  لیگ علمی پایا  پیش از ظهر امروز با حضور سردار غلام عسگر کریمیان مسئول ستاد برگزاری کنگره سرداران و 3400 شهید استان اردبیل، ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل توسط بسیج دانش آموزی در سالن اجتماعات خانه فرهنک عصمت اردبیل برگزار شد.

سردار کریمیان در این مراسم به روایت ایثار و فداکاری دانش آموزان در دوران جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: شهدایی همچون مرحمت بالازاده امروز باید الگوی دانش آموزان استان اردبیل قرار گیرد چراکه آینده کشور نیازمند نخبگانی است که با الگوپذیری از شهدایی چون مرحمت بالازاده بتوانند مخلصانه و متعهدانه با تمام وجود پای آرمان های انقلاب اسلامی بایستند و کشور را از همه ابعاد به رشد و تعالی برسانند.

 

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به فعالیت های دانش دانش اموزی در مدارس استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بسیج دانش آموزی با نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری  در برنامه های تربیتی خود مهترین نقش را در شکوفایی دانش اموزان ایفا می کند.

وی به برنامه های بسیج دانش آموزی در مدارس اشاره کرد و گفت: لیگ علمی در کنار راهیان نور و برنامه لاله های روشن از مهترین برنامه است که همواره از جایگاه های ممتاز کشوری برخوردار بوده است.

وی به طرح کمک مومنانه نیز اشاره کرد و گفت:بسیج دانش آموزی در راستای فرهنگ سازی کمک های مومنانه و کمک به دانش اموزان کم برخوردار موفق عمل کرد بطوریکه توانست با اقدام جهادی و کمک های خیرین وسایل کمک آموزشی تهیه  و در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار دهد تا هیچ دانش آموز کم بضاعتی در این ایام سخت کرونایی که منجر به تعطیلی مدارس شده است از قافله علم و تحصیل عقب نماند.

 

ایرج نقی‌پور مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل در ابتدای این مراسم به تشریح جزئیات لیگ علمی پایا پرداخت و گفت: سیزدهمین دوره لیگ علمی پایا به عنوان بزرگترین مسابقه گروهی در سطح کشور با شرکت 469 تیم 5 نفره  به تعداد 2345 دانش موز از پایه ششم تا پایه یازدهم در رشته های علوم پایه، علوم انسانی، علوم ریاضی، علوم انسانی، کار آفرینی، کامپیوتر و برنامه نویسی برگزار شد.

وی به مقایسه این دوره از رقابت ها با سال های پیش پرداخت و گفت:  این دوره از رقابت ها با استقبال دانش آموزان مواجهه بود بطوریکه شرکت کنندگان در لیگ امسال دوبرابر سال گذشته بود.

نقی پور گفت:از نظز تعدد تیم های شرکت کننده استان اردبیل حائز رتبه دوم در سطح کشور شد.

وی افزود: تعداد150 تیم نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که از این تعداد نیز 2 تیم موفق به راهیابی به مرجله کشوری شدند.

 

انتهای پیام/ج