نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8657 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷

در مراسم تجلیل از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی مطرح شد؛

توانمندسازی در ابعاد مختلف، جزو راهبردهای بسیج دانشجویی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه توانمندسازی در ابعاد مختلف جزو راهبردهای بسیج دانشجویی استان است گفت: از بسیج دانشجویی انتظار می رود جایگاه اصلی خود را که پیرو ولایت و زیر بیرق رهبری بودن است را حفظ کند.

توانمندسازی در ابعاد مختلف، جزو راهبردهای بسیج دانشجویی

به گزارش ابصارخبر، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جمعی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی این دانشگاه که مفتخر به کسب موفق ترین حوزه قشری بسیج در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین شده بود گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه با همت و درایت بسیجیان، به جایگاه برتر کشوری دست یافته است.

وی با بیان اینکه حوزه علم و فناوری حوزه بسیار مهمی است،گفت: از دانشجویان بسیجی انتظار می رود در رشته تحصیلی خود جزو بهترین ها باشند و راه شهدای علم و فناوری از جمله شهید فخری زاده را ادامه دهند.

حبیبی با بیان اینکه توانمندسازی در ابعاد مختلف جزو راهبردهای بسیج دانشجویی استان است، تصریح کرد: از بسیج دانشجویی انتظار می رود جایگاه اصلی خود را که پیرو ولایت و زیر بیرق رهبری بودن است را حفظ کند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به حمایت رئیس دانشگاه از برنامه های دینی، فرهنگی و مذهبی، گفت: هماهنگی برگزاری این برنامه ها در دانشگاه محقق اردبیلی مثال زدنی است.

وی از شهید سردار سلیمانی و شهید دکتر فخری زاده به عنوان بسیجیان واقعی و سربازان ولایت یاد کرد و افزود: همدلی، صفا، صمیمیت و خدمت به خلق از ویژگی های یک بسیجی است.
حسنی با بیان اینکه اکنون قدرت در علم و فناوری و تکنولوژی است، تصریح کرد: باید در تمامی حوزه ها تلاش کنیم و به جایی برسیم تا قدمی بزرگ برای کشور برداریم.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به حمایت مجموعه دانشگاه از فعالیت های تشکل های دانشجویی، گفت: تمامی امکانات لازم در اختیار بخش فرهنگی دانشگاه است و هیچ بهانه ای برای کم کاری ما وجود ندارد.

دکتر پرویز پرزور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با اشاره به روحیه جوان گرایی و اخلاص در دانشجویان بسیجی، گفت: جغرافیای مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه ها است و امروز رسالت ما ایجاد هسته های مقاومت فکری و گفتمانی در دانشگاه ها است.

وی افزود: باید با همکاری بسیج اساتید و جنش های دانشجویی به سمت علم تمدن ساز حرکت کنیم.

سرهنگ صمصام حیدری مسئول اشرف سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز با اشاره به شعار محوری جشنواره پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر مبنی بر شجاعت و توکل، بصیرت و توسل، مردمی و جهادی، قاسم سلیمانی شعار محوری، گفت: ارتقای پایش وضعیت و عملکرد سازمانی رده های بسیج هدف این جشنواره بوده و بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب موفق ترین رده بسیج دانشجویی شده است.

حامد نقی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی این دانشگاه، اظهارامیدواری کرد: با تداوم تلاش های بسیجیان، گام های موثری در تمدن سازی و ظهور انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ج