سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8748 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

مدیر کل امور استان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خبرداد:

فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ۱۶ عرصه تخصصی/امر به معروف فراتر از بحث عفاف و حجاب است

مدیرکل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از فعالیت این ستاد در ۱۶ عرصه تخصصی خبرداد و گفت: هم اکنون ۱۴۰۰گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور فعالیت می کنند.

فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ۱۶ عرصه تخصصی/امر به معروف فراتر از بحث عفاف و حجاب است

به گزارش ابصارخبر، حجت‌الاسلام حامد ترکاشوند مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر کشور عصر امروز در جمع اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل بر رویکرد جدید و پویاسازی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این واجب الهی مغفول مانده با روش‌های جدید در جامعه تبیین خواهد شد.

وی افزود:  با انتخاب روحانی مجاهد، انقلابی، بسیجی ومردمی  فعال و محبوب جوانان حسینی در استان دارالارشاد حسینی حجت الاسلام میر عباس زاده نقطه عطفی در راستای برنامه های ابلاغی ستاد کشور جای امیدواری دارد و درخواست همکاری از همه دستگاه های اجرایی استان درباره این واجب الهی مغفول مانده را داریم.

مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: 1400گروه جهادی تخصصی امربه معروف ونهی از منکر کشور تشکیل شده است که در این راستا از زحمات خدمات  سرادر بابازاده دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اردبیل در طول تصدی تشکر می‌نماییم.

ترکاشوند با بیان این‌که هر زمان نامی از امر به معروف آورده می‌شود، بحث عفاف و حجاب مطرح می‌شود در صورتی که این امر حوزه‌های مختلفی دارد، افزود: اگر بتوانیم مطالبه‌گری را به درستی در جامعه تشریح و تخصصی کنیم، موج عظیم مردم به این فریضه الهی می‌پیوندند.

مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور به تبیین ۱۶ عرصه تخصصی در زمینه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی از جمله اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تفریحات سالم و ورزش، اجتماعی، تعلیم و تربیت، حقوقی، فرهنگی، کارگری، مبارزه با مفاسد، هنر و رسانه، عفاف و حجاب، محیط زیست، مهندسی، گردشگری و دیگر عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: این ستاد که در سال ۱۳۷۲ تشکیل شد، به فرموده امام راحل باید مردمی باشد تا بر فعالیت قوا نظارت داشته باشد.

حجت‌الاسلام ترکاشوند در این نشست با قدردانی از نماینده ولی فقیه استان اردبیل  و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، از همکاری لازم این ستاد با مرکز کشور تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ج