سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8760 ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵

همزمان با نیمه شعبان انجام می شود؛

آغاز حامی یابی برای ۲۰ هزار یتیم توسط بسیج و گروه های جهادی در استان اردبیل

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل گفت:همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام مهدی(عج) و سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر شکل گیری رزمایش کمک مومنانه،جذب ۲۰ هزار حامی برای حمایت از ایتام توسط بسیج و گروه های جهادی آغاز می شود.

آغاز حامی یابی برای ۲۰ هزار یتیم توسط بسیج و گروه های جهادی در استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر،  علی پیرجاهد عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد:طبق تفاهم نامه همکاری سپاه حضرت عباس(ع) با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل،۲۰ هزار حامی برای حمایت از ایتام با مشاکت اقشار،نواحی،رده ها،پایگاه های مقاومت،گروه های جهادی بسیج و بسیج سازندگی جذب می شود.

وی بیان کرد:حامی یابی برای ۲۰ هزار نفر از ایتام استان اردبیل از سالروز ولادت باسعادت حضرت امام مهدی(عج) و سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکل گیری رزمایش کمک مومنانه آغاز می شود.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل تصریح کرد:در این راستا از ظرفیت های موجود در بسیج و گروه های جهادی بسیج برای جذب حامی به ایتام در مناطق مختلف استان استفاده می شود که همراهی و همدلی مردم خیر و نوعدوست استان اردبیل در این طرح مهم و حائز اهمیت است.

پیرجاهد افزود:اجرای این طرح بزرگ از ارزشمندترین و معنوی ترین،اقدامات صورت گرفته در قالب رزمایش مومنانه توسط بسیجیان و جهادگران خواهد بود که بدون شک اجر و ثواب معنوی بسیاری به دنبال دارد.

وی با دعوت از عموم خیرین و مردم نوعدوست استان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام،افزود:خیرین و مردم نوعدوست می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی و اقشار بسیج در سراسر استان اردبیل در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل خدمت به محرومین و نیازمندان را از توقیقات الهی در بسیج و سپاه دانست و افزود: باهمکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی استان اقدامات خوبی در عرصه های محرومیت زدایی،خدمات رسانی و اشتغال زایی در سال های گذشته صورت گرفته است.

وی گفت:بسیج به عنوان تبدیل کننده تهدید ها به فرصت،در سال گذشته خدمات شایانی برای مبارزه با ویروس کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان انجام داد که تجلی بخش کارآمدی بسیج بود.

پیرجاهد بیان کرد:در سال ۱۴۰۰ نیز رزمایش کمک مومنانه برای کمک به محرومین و نیازمندان تداوم خواهد داشت که جذب حامی به ایتام اردبیلی از جمله برنامه های محوری در قالب رزمایش کمک مومنانه استان است.

 

انتهای پیام/ج