نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8801 ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸

همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) برگزار شد؛

جشن "احسان رمضان" در اردبیل+ عکس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از برگزاری جشن "احسان رمضان" در اردبیل خبرداد و گفت: همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) در کنار اهدای 50 سری جهیزیه به زوج های جوان، 9هزار بسته معیشتی نیز در استان اردبیل توزیع شد.

جشن "احسان رمضان" در اردبیل+ عکس

به گزارش ابصارخبر، مهدی افتخاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از برگزارش جشن احسان رمضان همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در اردبیل خبرداد و گفت: این جشن که با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و جمعی از مدیران کل و روسای ادارات اردبیل در مصلی اردبیل برگزار شد،50 سری جهیزیه به زوج های جوان و کم برخوردار اهدا شد.

وی از توزیع 9هزار بسته معیشتی در این ایام نیز خبرداد و گفت: ایجاد ۲۰۰۰ شغل جدید ، اجرای ٧٠٠طرح خرد، ساخت ١٠٠٠ واحد مسکن ملی، آزادی ٣۴ زندانی ، تقبل هزینه های درمانی ۱۵۰ بیمار سرطانی، نابارور و کودک ناشنوا از جمله اقدامات ستاداجرایی فرمان امام طی یکسال گذشته است.

قرائت قرآن کریم، اجرای گروه سرود الهادی اردبیل و سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج