سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8816 ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

بسیج سازندگی، میدان دار عرصه محرومیت زدایی و اقتصادمقاومتی است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی اعلام کرد: جهادگران بسیج سازندگی با مردم یاری و مردم داری،همگانی کردن شعار "خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و عدالت" را دنبال می کنند که خود امری بسیار ارزشمند و مبارک است.

بسیج سازندگی، میدان دار عرصه محرومیت زدایی و اقتصادمقاومتی است

به گزارش ابصارخبر،  سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با صدور پیامی بمناسبت ۱۷ اردیبهشت، سالروز تاسیس بسیج سازندگی را گرامی داشته و از زحمات جهادگران، کارکنان، و تسهیل گران خدوم سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

امروز مجموعه انقلابی و جهادی بسیج سازندگی با حضور پرشور جوانان مومن و جهادگر،تبدیل به میدان دار عرصه محرومیت زدایی،خدمات رسانی و اقتصادمقاومتی شده است.

جهادگران بسیج سازندگی با مردم یاری و مردم داری،همگانی کردن شعار "خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و عدالت" را دنبال می کنند که خود امری بسیار ارزشمند و مبارک است.

این مجموعه خدمت رسان در کنار تلاش برای محرومیت زدایی،خدمات رسانی و اشتغال زایی،در شرایط سخت همه گیری ویروس کرونا،با خلق رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مشارکت در اجرای طرح بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،نقش خطیر و بارزی را در کمک و خدمت مومنانه به ولی نعمتان در سراسر استان اردبیل داشته است.

هر چند کاری که برای خداوند سبحان انجام می پذیرد هیچ چیز جز رضایتش،پاداش جسم و روح بندگان مخلص نیست اما بدین وسیله بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی،از زحمات خالصانه و مجاهدانه همه برادران و خواهران جهادگر در گروه های جهادی بسیج،مسئول جهادی آن سازمان،کارکنان،کارشناسان و تسهیلگران خدوم شاغل در ستاد استانی و دفاتر بسیج سازندگی در نواحی مقاومت بسیج استان تشکر و قدردانی کنم.

 

انتهای پیام/ج