نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8867 ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

هشدار دادستان مرکز استان اردبیل به ناقضان شیوه نامه های بهداشتی در تبلیغات‌ انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت:در راستای تامین سلامت عمومی جامعه،کلیه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا،مکلف به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی در استان اردبیل هستند.

هشدار دادستان مرکز استان اردبیل به ناقضان شیوه نامه های بهداشتی در تبلیغات‌ انتخاباتی

به گزارش ابصارخبر، سید عبدالله طباطبایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در راستای تامین سلامت عمومی جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،کلیه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا،مکلف به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی در استان اردبیل هستند.

وی با هشدار به ناقضان پروتکل های بهداشتی،بیان کرد:عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی تهدید علیه سلامت عمومی است و با ناقضان شیوه نامه های بهداشتی،بدون مماشات برخوردار می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد:همه نامزدها و مسئولین ستادهای انتخاباتی،نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی‌ در شرایط کرونایی کنونی اهتمام جدی داشته باشند و از برگزاری تجمعات متراکم در فضاهای سرپوشیده اجتناب کنند.

طباطبایی افزود:با توجه به شرایط کرونایی استان،راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی نیز در سطح استان اردبیل به طور مطلق ممنوع است و در صورت مشاهده با قاطعیت برخورد می شود.

وی گفت:حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است و مجموعه قضایی استان اردبیل نیز به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور،سالم و قانون مند است.

دادستان عمومی و انقلابی مرکز استان اردبیل بیان کرد:دادستانی های عمومی و انقلاب در شهرستان های استان،با تبلیغاتی که خارج از ضوابط تعریف شده باشد و باعث اخلال در نظم عمومی،قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز باشد با قاطعیت برخورد می کنند.

 

انتهای پیام/ج