سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8894 ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱

با حکم رئیس دانشگاه محقق اردبیلی؛

موسی مکانی سرپرست جدید گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست جدید گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه منصوب شد.

موسی مکانی سرپرست جدید گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی شد

به گزارش ابصارخبر  به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، طی حکمی از سوی دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، موسی مکانی به عنوان سرپرست جدید گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه منصوب شد.


دکتر عزیز حبیبی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه با بیان اینکه آقای یحیوی بیش از ۳۰ سال به صورت صادقانه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و به درجه رفیع بازنشستگی نائل آمده است، گفت: همت، تلاش و پای کار بودن وی در بخش های مختلف دانشگاه مشهود بوده است.
وی با بیان اینکه آقای مکانی نیز از همکاران مورد اعتماد ما در دانشگاه است، افزود: استفاده از تجربیات آقای یحیوی در حوزه ایثارگران از اولویت های کاری رئیس جدید این گروه باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه آزادگان و جانبازان، شهیدان زنده ما هستند، گفت: بازنشستگی برای انسان ولایی و انقلابی معنا ندارد.


دکتر اردوان قربانی معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آقای یحیوی نهایت تعامل و همکاری را با دانشجویان و همکاران ایثارگر داشت، گفت: پیگیری امور مربوط به ایثارگران در چارچوب های قانونی از انتظارات ما از رئیس جدید گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه است.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این گروه، از رئیس سابق این گروه به عنوان منشا آثار خیر در دانشگاه نام برد.
گفتنی است در این مراسم از زحمات طاهر یحیوی رئیس سابق گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تجلیل و حکم موسی مکانی به عنوان سرپرست جدید گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر و مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلی به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ج