نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8958 ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

امام جمعه مشگین شهر:

ایران قوی، مهمترین چالش پیش روی دشمنان است / حمایت از منتخب مردم در راس برنامه های جبهه انقلاب قرار گیرد

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه مردم با حضور خود در این انتخابات در حقیقت به جتگ احزاب زمان رفتند، گفت: حمایت از منتخب مردم و دوری از نفاق و تفرقه باید در راس برنامه جبهه انقلاب قرار گیرد.

ایران قوی، مهمترین چالش پیش روی دشمنان است / حمایت از منتخب مردم در راس برنامه های جبهه انقلاب قرار گیرد

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر  پیش از ظهر امروز در برنامه بزرگداشت حضور حماسی مردم در انتخابات که در محل پل معلق این شهرستان برگزار شد، گفت: مردم با حضور خود در این انتخابات در حقیقت به  جتگ احزاب و تحریم انتخابات  افراد در خارج و داخل کشور پاسخ کوبنده دادند.

وی افزود: علی رغم فضاسازی رسانه ای دشمنان و توطئه برای کاهش و عدم حضور مردم در پای صندوق رای ، حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم درحقیقت لبیک گویی به فرامین رهبری و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا بود.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه این جشن حضور در واقع تکریم مردم است، گفت: تکریم حضور حداکثری و انقلابی  مردم در انتخابات  1400 در واقع تامین امنیت و برقراری آرامش حین اجرا و بعد از انتخابات بی نطیر بود.

وی  حرکت جهادی ،فساد ستیز، پرانگیزه و انقلابی را از شاخص های رئیس جمهور منتخب دانست و گفت: حمایت از منتخب مردم و دوری از نفاق و تفرقه باید در راس برنامه جبهه انقلاب قرار گیرد.

حجت الاسلام باوقار مهمترین چالش دشمنان را مقابله با ایران قوی عنوان کرد و گفت: مردم با حضور دشمن شکن خود بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی به ویژگی های جبهه انقلاب اشاره کرد و گفت: دین محوری، شریعت مدار در عمل و رفتار از جمله ویژگی های افراد جبهه انقلاب است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه  افراد جبهه انقلاب هیچ وقت بدون شک و شبهه و برخلاف نظر رهبری حرکت نمی کنند، خاطرنشان کرد: افراد جبهه انقلاب از مرز بندی با دشمنان برخوردار بوده و باشناخت دوست و دشمن، از افراط و تفریط دوری کرده و همیشه در صحنه انقلاب حاضر هستند.

حجت الاسلام باوقار در پایات سخنان خود به تشریح مطالبات مردم از رئیس جمهور منتخب پرداخت و گفت: ایجاد آرامش و اطمینان در کشور، امید دهی به مردم، تروبج فرهنگ رفاقت و دوستی ، پرهیز از دو گانگی در کشور،انتخاب مدیران کارآمد،انقلابی ،جهادی و دوری از حاشیه سازی و حل مشکلات معیشتی مردم ، بیکاری و اشتعال جوانان ، واکسیناسیون عمومی مردم در سریع ترین زمان را از جمله مطالبات مردمی از رئیس جمهور منتخب و انقلابی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ج