سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9028 ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

تسریع و تدقیق در رسیدگی ها از مهمترین برنامه های راهبردی دستگاه قضائی استان است

رئیس کل دادگستری استان: تکریم ارباب رجوع، تسریع و تدقیق در رسیدگی ها از مهمترین برنامه های راهبردی دستگاه قضائی استان است.

تسریع و تدقیق در رسیدگی ها از مهمترین برنامه های راهبردی دستگاه قضائی استان است

به گزارش ابصارخبر، به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان اردبیل ،حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در  نشست شورای معاونین دادگستری با  شورای قضایی استان ضمن تسلیت شهادت  حضرت امام محمد باقر (ع) بر لزوم تکریم بیش از پیش ارباب رجوع با تأسی از آموزه های دینی تاکید کرد.

 رئیس کل دادگستری استان اجرایی کردن سند تحول قضایی در دستگاه قضایی استان را بعنوان سندی راهبردی و ضروری عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در سند تحول قضایی به آن اشاره شده است بهره مندی بیشتر از سامانه های الکترونیکی در ارایه خدمتگذاری بیشتر به مردم است، برای همین منظور باید آموزش های لازم به مجموعه پرسنل قضایی و اداری و نیز اطلاع رسانی های لازم به عموم مردم در این خصوص داده شود.

وی همچنین پیگیری مصوبات سفر اخیر رییس محترم قوه قضائیه به استان را از دیگر مسائل مهم عنوان نمود و گفت: مطمئنا تحقق مصوبات ، گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه افزایش همکاری ها و هم افزایی مابین مجموعه های قضایی و دستگاه های اجرایی استان را از دیگر عوامل موثر بر افزایش جلب رضایتمندی عمومی عنوان نموده  و بر تقویت و استمرار این تعاملات و هماهنگی ها تأکید کرد.

بحث و تبادل نظر میان اعضا و ارایه راهکارها و پیشنهادهای لازم برای تسریع و تدقیق در رسیدگی ها از دیگر موضوعات این این جلسه بود.

انتهای پیام/ج