نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: علم و فناوری کد خبر: 9033 ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

«سیستم هشدار خرابی تسمه‌تایم خودرو» جهانی شد

«سیستم هشدار خرابی تسمه‌تایم خودرو» محصول شرکت دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل جهانی شد.

«سیستم هشدار خرابی تسمه‌تایم خودرو»  جهانی شد

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، سیستم هشدار خرابی تسمه‌تایم خودرو محصول شرکت دانش‌بنیان آریاراد با مدیریت بهمن طاهری و مهسا صداقت از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ایران و مرکز تحقیقات این شرکت و با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ایران، طبق معاهده جهانی PCT آمریکا زیر نظر سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO در آمریکا با کد مخصوص PCT/IB۲۰۲۱/۰۵۵۷۶۱ ثبت شد.

 

با این اتفاق و ثبت جهانی اکنون امکان حمایت محصول سیستم هشدار خرابی تسمه تایم خودرو از طرف ۱۵۳ کشور جهان فراهم شده است.

بهمن طاهری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل (مدیرعامل) و مهسا صداقت دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در رشته الکترونیک (مدیر تولید) به‌عنوان نخستین تولیدکننده سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو در دنیا این اختراع و کار تولیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند.

«سیستم هشدار خرابی تسمه‌تایم خودرو» جهانی شد

تسمه تایمینگ، طراحی هوشمند و الکترونیکی دارد که توانسته است مشکل بسیار بزرگ پارگی و خوردگی تسمه‌تایم را که مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی دنیاست، برطرف کرده و از همه مهم‌تر هزینه‌های پارگی تسمه‌تایم را به حداقل برساند.

شرکت دانش‌بنیان «آریا راد» با محصول سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل مستقر است.

 

انتهای پیام/ج