سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9034 ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

جشن «آب و آیینه» در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل + عکس

جشن «آب و آیینه» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

جشن «آب و آیینه» در  دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل + عکس

به گزارش ابصارخبر، دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جشن «آب و آیینه»  که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) در واحد اردبیل برگزار شد، گفت: فضای فرهنگی دانشگاه در شرایط کرونا یک فضای پرنشاط و فعال است و حضور شش هزار نفری دانشجویان از تمامی طیف‌ها در ۲۰۰۰ کرسی آزاد اندیشی برگزار شده طی چهار ماه، از نمونه این فعالیت‌هاست که مورد توجه و تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ادامه داد: تمامی این فعالیت ها توسط بدنه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر جهان‌بین خاطرنشان کرد: کارنامه مرکب از شاخص‌های کمی خبرگی و ارزیابی میدانی برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر خواهد شد که برگرفته از تاثیرگذاری برنامه های اجرا شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه عملکرد و رفتار مسئولان باعث کرامت افراد می‌شود و لذا هرچه این کرامت حفظ شود، حیا نیز در جامعه زیاد خواهد شد، اظهار داشت: از عواملی که باعث ایجاد حیا در جامعه می شود، کرامت است. کسی که احساس کرامت کند، آلوده نخواهد شد و همین باعث حفظ عفت و ایجاد حیا می شود.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از منتخبان مسابقات فرهنگی کرسی های آزاداندیشی دانشجویی، جشنواره حماسه تا حماسه، وصیت نامه سردار سلیمانی، کتاب آشنایی با امام زمان(عج)، دلایل عقلی اثبات وجود امام زمان(عج) و تفسیر سوره لقمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.