سرویس: علم و فناوری کد خبر: 9041 ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

در همایش علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی مطرح شد؛

ضرورت تقویت ارتباط اداره کل بهزیستی با دانشگاها/ یادگیرندگان راهبردی،طرح های کلی تدوین می کنند

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه بهزیستی و دانشگاه باید بتوانند ارتباط خود را تقویت و گسترش دهند تا به نتیجه برسند، گفت: یادگیرندگان راهبردی برای خود طرح های کلی تدوین می کنند تا به اهداف پیش بینی شده برسند.

ضرورت تقویت ارتباط اداره کل بهزیستی با دانشگاها/ یادگیرندگان راهبردی،طرح های کلی تدوین می کنند

به گزارش ابصارخبر، همایش علمی  دانشجویی روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی پیش از ظهر امروز به صورت مجازی و با سخنرانی ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل  و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان  رشته روان شناسی در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه  بهزیستی و دانشگاه باید بتوانند ارتباط خود را تقویت و گسترش دهند تا به نتیجه برسند، گفت:  یادگیرندگان راهبردی برای خود طرح های کلی تدوین می کنند تا به اهداف پیش بینی شده خود برسند.

داود سیف زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش گفت: روانشناسی علمی است که در وهله اول از رفتار خود شناخت پیدا کرده و در وهله دوم از طرف مقابل شناخت حاصل می شود.

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز به تشریح فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی پرداخت و گفت: بیش از ۱۰۰ تشکل، کانون و انجمن علمی در این دانشگاه فعال است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

وی افزود: از ۱۲۰ فعالیت انجام شده در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ۳۸ برنامه توسط انجمن علمی روانشناسی برگزار شده است.

دکتر اکبر عطادخت دبیر علمی اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی هم گفت: ۱۵۸ مقاله به این همایش ارسال شده بود که ۱۳۶ مقاله پذیرفته شده و از آنها ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی در سه پنل تخصصی ارائه می شود.

وی ادامه داد: در جامعه شاهد تغییرات روز افزون هستیم و دانشگاهیان در راستای دانشگاه نسل چهارم باید با این تغییرات همسو باشند.

 علی محمدزاده عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تبریز نیز  با بیان اینکه اصالت عاطفه و اصالت شناخت از مرحله ای به مرحله دیگر دارای اولویت است، به روانشناسی کودک اشاره کرد و گفت: در روانشناسی کودک باید شاهد وحدت عاطفه و شناخت باشیم، تصریح کرد: با بررسی مراحل ششگانه تربیت کودک، شاهد غلبه جریان عاطفی در فرآیند رشد هستیم.

انتهای پیام/ج