نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9048 ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹

درخشش عکاس اردبیلی در دومین جشنواره ملی «مدیریت پسماند»

عکاس اردبیلی موفق به دریافت مقام نخست دومین جشنواره ملی «مدیریت پسماند» شد.

درخشش عکاس اردبیلی در دومین جشنواره ملی «مدیریت پسماند»

به گارش ابصارخبر، رحمان مجرد عکاس اردبیلی در دومین جشنواره «مدیریت پسماند» که  از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی و انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا(س) با همکاری معاونت خدمات شهری محیط زیست شهرداری منطقه سه و سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت علوم برگزار شد، موفق به دریافت مقام نخست دومین جشنواره ملی «مدیریت پسماند» شد.

هدف از برگزاری این جشنواره، بالا بردن توجه و حساسیت جامعه به مقوله کم و کیف پسماند، ترغیب به ساماندهی و جداسازی پسماند از مبدا، تشویق سازمان‌های مردمی خیریه، در جهت بهره‌وری از پسماندهای قابل استفاده و طرح بیش از پیش موضوع بسیج امکانات برای بازیافت حداکثری از پسماند است.

نقاشی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، آثار حجمی، چیدمان، ویدئو آرت، پرفورمنس و عکاسی و طراحی پارچه نیز از جمله محورهای دومین جشنواره «مدیریت پسماند» بود که مجموعه آثار رحمان مجرد عکاس و معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل موفق به دریافت مقام نخست بخش عکاسی این رویداد شد.

گفتنی است رحمان مجرد متولد 1363 در اردبیل که بیش از 15 سال است در زمینه عکاسی فعالیت و تدریس می‌کند و کسب بیش از 150 جایزه ملی و بین‌المللی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف از جمله موفقیت‌های ایشان می‌باشد.

 

انتهای پیام/ج