نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9071 ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد:

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر پژوهی در استان اردبیل + فایل کتاب

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب غدیر پژوهی در استان اردبیل خبرداد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر پژوهی در استان اردبیل + فایل کتاب

حسین مظفری  مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با ابصارخبر از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت عید غدیرخم در استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقه  با محوریت کتاب غدیر پژوهی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است،گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه کانال مجاهدان فرهنگی در تلگرام به آدرس @Farhang_sazi99 جهت دیافت فایل  پی دی اف کتاف و پاسخ نامه اقدام کنند.

مظفری گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه فرهنگی می توانند پاسخنامه خود را تا 6 شهریور به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان تحویل  و یا از طریق آی دی @ya_mahdi_313_m در پیام رسان های تلگرام، واتساب  و پیام رسان ایرانی بله ارسال کنند.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در پایان سخنان خود به جوایز مسابقه کتابخانی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۴کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال، ۲۰ کارت هدیه  ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال،  بن خرید محصولات فرهنگی برای ۷ نفر به ارزش  ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال از جمله جوایز این مسابقه فرهنگی است.

وی به زمان اعلام اعلام اسامی برندگان نیز اشاره کرد و گفت: اسامی منتخبین مسابقه  7 شهریورماه اعلام  و  قرعه کشی  کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بین تمامی شرکت کنندگان نیز در ۱۷ ربیع الاول همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) انجام خواهد شد.

 

دریافت فایل کتاب غدیر پژوهی

انتهای پیام/ج