نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9098 ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶

بیانیه بسیج دانشجویی اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن سالروز شهادت محمود صارمی، 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالین عرصه خبرو اطلاع رسانی را تبیک گفت و اعلام داشت: خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

بیانیه بسیج دانشجویی اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ابصار خبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن سالروز شهادت محمود صارمی، 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالین عرصه خبرو اطلاع رسانی را تبیک گفت و اعلام داشت: خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

متن بیانیه بسیج دانشجویی:

هفدهم مرداد یادآور روزی است که به نام و یاد شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شد و به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان داد.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

اینک که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، با تبلیغات رسانه‌ای گسترده و عملیات روانی درصدد تضعیف باورهای دینی، سیاه نمایی، ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی، القاء شکاف و بی اعتمادی بین ملت و حاکمیت بوده و با تحریف وقایع به دنبال ایجاد تنش و ناامنی در سطح منطقه هستند؛ اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با جنگ نرم، رسالتی بسیار سنگین در آگاهی بخشی، مقابله هوشمند با شایعات و شبهه افکنی امپراطوری رسانه ای نظام سلطه و حراست از اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

هفدهم مرداد، فرصتی برای بیان اهمیت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به مسئولیت و تلاش بی وقفه خبرنگاران متعهدی است که با امانت داری و صداقت و مخابره درست تحولات و رویدادها، امیدآفرینی در جامعه و نمایش عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، رسانه را سنگر دفاع از امنیت و استقلال کشور و خنثی نمودن توطئه قدرت‌های استکباری قرار داده اند.

بسیج دانشجویی استان اردبیل روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارد.

 

انتهای پیام/ج