کد خبر: 929 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳

با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور

مراسم افتتاحیه طرح ولایت استانی برگزار می شود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل گفت: دوره طرح ولایت استانی با حضور 195 نفر از دانشجویان بسیجی با سخنرانی داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ششم تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آغاز خواهد شد.

مراسم افتتاحیه طرح ولایت استانی برگزار می شود

روح اله نعمتی هوشیار در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز  با اشاره به برگزاری طرح ولایت بسیج دانشجویی گفت: این دوره آموزشی از ششم تیر ماه به مدت 11روز در دانشکده فنی رازی اردبیل (برادران) و مرکز آموزشی شهید پیرزاده(خواهران) برگزار می شود.

 

وی افزود: در این دوره 195 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اردبیل با گذراندن مراحل آزمون و مصاحبه انتخاب شده اند که 115 نفر از آنها خواهر و 80 نفر نیز برادران هستند.

 

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی 1560 از دانشجویان بسیجی ثبت نام کرده بودند که پس از برگزاری آزمون و مصاحبه نهایتا 252 نفر مجاز به شرکت در دوره های خط امام کشوری و استانی شدند.

نعمتی از اعزام دانشجویان ممتاز و حائز شرایط به مرحله کشوری دوره خط امام خبر داد و افزود: از بین این 252 دانشجوی بسیجی 32 نفر به دوره شهید چمران و 25 نفر نیز به دوره طرح ولایت تکمیلی که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد اعزام  می شوند.

نعمتی هوشیار یکی از مهمترین ویژگیهای دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت )را پرداختن به مباحث بنیادین اسلام  عنوان کرد و افزود: اهمیت این کار تا اندازه است که مقام معظم رهبری  در دیدار با شورای سیاستگذاری کشور فرموده بودند « واقعاً اين كار «طرح ولایت» جزء كارهاي بنياني است».

وی به محتوای آموزش طرح ولایت استانی اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی اصول بنیادین اسلام مانند مبانی معرفت دینی، معرفت شناسی ،اخلاق و جریان شناسی تدریس خواهد شد.

انتهای پیام


نظرات بازدیدکنندگان

ضد استکبار
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳

از عوامل برگزاری طرح ولایت بسیج دانشجویی استانی و کشوری بی نهایت سپاسگراریم که در بصیرت افزایی دانشجویان عزیز زحمات فراوانی را متحمل می شوند. اجرکم عندالله