نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9324 ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵

رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، نادر پور مهدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد معرفی شد.

رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد معرفی شد

به گزارش ابصارخبر، طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان،معاون منابع انسانی و امور فرهنگی ، مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان  و جمعی از مسئولان بخش قشلاقدشت ، قاضی، نادر پور مهدی بعنوان رئیس جدید حوزه قضایی جعفر آباد معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به وظایف و رسالت های قوه قضائیه ، امنیت و عدالت  را دو مولفه مهم دانست که زیر بنای توسعه همه جانبه در کشور است و قضات و کارمندان دستگاه قضایی بر همین اساس برای تحقق بیش از پیش آن در جامعه جهاد گونه تلاش می کنند.

وی افزود: در دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی به پرونده ها نوع مدیریت در دستگاه قضایی نیز در میزان کسب رضایتمندی مردم موثر است ،  بنابراین هر مسئولی در دستگاه قضایی موظف است در بحث  تکریم اربابان رجوع، دیدار های مردمی و رسیدگی به امورات مردم حتی در خارج از وقت اداری نیز بیش از پیش همت بگمارند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه وظیفه مدعی العموم هم در این حوزه به وظایف رئیس حوزه قضایی اضافه می شود گفت: نباید منتظر شکایت در امور حقوق عامه ، بیت المال  باشیم تا جرمی یا شکایتی اتفاق بیافتد تا اقدام قضایی انجام دهیم بلکه در وهله نخست با اقدامات پیشگیرانه از تضییع هرگونه حق و بیت المال جلوگیری کنیم و در مرحله بعدمطابق قانون با متخلفان و مجرمان در این حوزه به شدت برخورد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو در ادامه با توصیه همگان بر لزوم قانومداری گفت: مسلماً مبنای کار در دستگاه قضایی قانون است و با هرگونه اقدام خارج از قانون به شدت برخورد می شود.

در این مراسم با قدردانی از  زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین جلیلی فرد ، نادر پور مهدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد معرفی گردید.

سرکشی به دادگاه بخش جعفرآباد ، بازدید از ساختمان در حال تکمیل دادگاه بخش حوزه قضایی مغانسر و پاسخ گویی به اربابان رجوع در محل دادگستری  از دیگر برنامه های سفر رئیس کل دادگستری استان به شمال استان بود.

 

انتهای پیام/ج