نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9331 ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷

عضو بسیج دانش آموزی جعفرآباد مغان:

مدیران کشور بر حسب شایسته سالاری و جوان گرایی انتخاب شوند / جوانان اجازه نفوذ به دشمن را نخواهند داد

عضو بسیج دانش آموزی جعفرآباد مغان به اصل شایسته سالاری و جوان گرایی اشاره کرد و گفت: امروز آینده سازان انقلاب اسلامی از رییس جمهور می خواهند با در نظر گرفتن ملاک های مد نظر رهبری مناسب ترین گزینه را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی کنند.

مدیران کشور بر حسب شایسته سالاری و جوان گرایی انتخاب شوند / جوانان اجازه نفوذ به دشمن را نخواهند داد

به گزارش ابصارخبر، مهرداد عاصمی  فعال عرصه فرهنگی،اجتماعی و سیاسی  بسیج دانش آموزی شهر جعفرآباد بعد از ظهر امروز در نشست روشنگری که با حضور جمعی از دانش آموزان این شهر برگزار شد گفت: فرهنگ بسیج در امتداد ولایت مداری است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره)به بسیجی بودن خود افتخار می کردند : ایمان، علم و شجاعت از پایه های اصلی این تشکل است. هفته بسیج دانش آموزی فرصتی برای تجدید خاطره با ۳۶ هزار شهید دانش آموز و شاگردان مکتب روح الله است. لاله به خون خفته دانش آموز، عظیم ترین معنوی جامعه و الگویی بی مثل برای ما جوانان نسل چهارم انقلاب هستند.

عاصمی  با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: تشکل بسیج دانش آموزی با سرلوحه قرار دادن مضامین مقدس بیانیه گام دوم انقلاب و بهره گیری از رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری، بیش از پیش پایه افتخار انقلاب اسلامی را بر پایه های علم و تهذیب و عمل استوار ساخته و در میدان های مبارزه با استکبار جهانی به خوبی نقش آفرینی کرده است. ما خادمین مکتب سردار سلیمانی در میدان استکبار به بلند قامتان آمریکا با سلاح علم، ایمان و عمل خودمان را تا ظهور مولایمان توانمند ساخته ایم.

وی بسیج و مخصوصا بسیج دانش آموزی را در تمام جریانات فرهنگی، علمی، سیاسی و خدمت رسانی آماده و پیشتاز توصیف کرد: در برنامه های خدمت رسانی پویش همکلاسی مهربان با تهیه بیش از یک میلیون بسته کمک معیشتی و  پویش نذر هوشمند را اجرا کردیم. یکی دیگر از مهم ترین افتخار آفرینی بسیجیان دانش آموز امسال پای صندوق های رای رقم خورد و بیش از۴ هزار نفر رای اولی در تحول و سرنوشت سیاسی کشورشان ورود کردند. این موارد گوشه از خدمات بسیج دانش آموزی در میدان ها و عرصه های مختلف است.

عضو بسیج دانش آموزی جعفرآباد مغان گفت: ما آینده سازان انقلاب اسلامی از رییس جمهور  می خواهیم با در نظر گرفتن ملاک های مد نظر رهبری و اصل شایسته سالاری و جوان گرایی، گزینه مناسبی را برای وزارت آموزش و پرورش تعیین کنند. 

وی در پایان تاکید کرد: ما بسیجیان با توکل به خداوند و استمداد از ارواح مطهر شهدان، مدبرانه و امیدوارانه برای عزت، پیشرفت، امنیت و سربلندی میهن عزیزمان می کوشیم. امیدواریم نسلی باشیم.

 

انتهای پیام/ج