نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9342 ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

امنیت مطلق منطقه دست فرزندان غیور ایران اسلامی است/ دزدی، در ژن سیاستمداران آمریکایی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود به زوایای تهاجم دشمنان و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز باید تدبیر ، اندیشه و درایت مستمر بیش از هر مسئله ی دیگری مورد توجه قرار گیرد.

امنیت مطلق منطقه دست فرزندان غیور ایران اسلامی است/ دزدی، در ژن سیاستمداران آمریکایی است

به گزارش ابصارخبر، به نقل از سبلان ما ، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع یو‌م‌الله 13 آبان‌ماه  که با حضور اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان در مصلای اردبیل برگزار شد، گفت: 13 آبان سمبل استکبارستیزی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی دشمنان اسلام است.

وی به اهداف جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: تصرف ذهن‌ها و دل‌های مردم هدف اصلی  دشمنان ایران در جنگ نرم است بنابراین فردی در این  عرصه موفق است که بتواند ذهن‌ها را تسخیر کند .

وی به تلاش های امپراطوری رسانه‌ای  دشمن اشاره کرد و گفت:  دشمنان انقلاب اسلامی شبانه‌روز درصدد پیاده‌سازی توطئه‌های خود هستند و بی‌تردید اسلام جز با تشکیل حاکمیت و تولید قدرت نمی‌تواند روی زمین ظاهر شود.

فیاضی تصریح کرد: ایران اسلامی بدون ترس از هیچ مسئله‌ای در قدرت دفاعی به جایگاه والایی رسیده وامروز مولفه علمی جمهوری اسلامی ایران به نماد حاکمیت اسلام در کره زمین تبدیل شده است.

وی به اعمال فشارهای دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با طراحی استراتژی‌ها در طول 42 سال گذشته به عنوان یک نماد مهم در جهان معرفی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود به  زوایای تهاجم دشمنان و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز باید تدبیر ، اندیشه و درایت مستمر بیش از هر مسئله ی دیگری مورد توجه قرار گیرد.

فیاضی به سنگ اندازی های دشمنان داخلی نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی می‌گویند تا چه زمانی شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم که این موضوع به معنی این است که آیا تمامی آیات قرآن را انکار می‌کنیم؟ که به این اندازه به کلمه قُتِلَ اشاره شده است.

فرار آمریکا از خاورمیانه، ذلت و خواری استکبار را به دنیا ثابت کرد

فیاضی  با بیان اینکه تسلیم  شدن در برابر دشمن نسخه سعادت نیست گفت: امروز کفربا وجود اینکه  تمام قد وبا همه ظرفیت به میدان آمده اما نتوانسته هیچ کاری از پیش به جلو ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به ابهت پوشالی آمریکا اشاره کرد و گفت:  آمریکا می‌گوید برتری مطلق، امنیت مطلق و آسیب‌پذیری مطلق برای من است که ملت ایران اسلامی آن را شکست داد و نشان داد که اگر مطلق بود از خاورمیانه به این شکل فرار نمی‌کرد.

وی افزود: زمانی که آمریکایی‌ها خاورمیانه را برای خود حیات خلوت کرده و 7 بریلیون دلار هزینه گذاشته و سرمایه‌گذاری کردند، اما در نهایت مجبور به فرار شدند باید به درجه خفت و خواری خود پی می‌بردند.

فیاضی با بیان اینکه امروز امنیت مطلق منطقه دست فرزندان غیور ایران اسلامی است، گفت: این اقدام شجاعانه دست مریزاد می‌خواهد که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته کار بسیار ارزشمند انجام داد و با فراری دادن ناور آمریکاری مهر ذلت و خواری را دولت امریکا چسباند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  در بخش دیگری ازسخنان خود به سخنان استراتژیست‌ آمریکایی‌ اشاره کرد و گفت: وقتی آمریکا می‌خواست  در سرنوشت کشورها دخالت کرده  و با سقوط دولت ها اهداف خود را پیش ببرد اما متضاد این موضوع توسط ایران اسلامی مشخص شد و این مسئله ابهت آمریکا را شکست.

فیاضی  گفت: انقلاب اسلامی  امروزکاری کرده که آمریکایی‌ها به دنبال دزدی افتاده‌اند بطوریکه در برابر دزدی دریایی که در ژن سیاستمداران آمریکایی است، قدرت نظام را به دنیا نشان داد و این نشان از خواری و ذلالت استکبار بود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در اقدامی قدرتمندانه نه تنها نفت را برداشت بلکه بشکه نفت را نیز تسخیر کرد و با یک تیر 6 نشان زد گفت: در این زمینه با اراده پروردگار عالم یک روز مانده به یوم‌الله 13 آبان و مقابله با استکبار جهانی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار زدیم.

فیاضی  خطاب به دولت‌هایی که چشم به آمریکا دوخته‌اند  گفت: وقتی دولتی با این همه ادعا از خانه خودش نتوانست یک کشتی را کنترل کند بی‌تردید چیزی در آستین نیز ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت تهاجمی خود را نشان و در این قضیه قدرت نظام آمریکایی تحقیر شد و تمامی کشورهای شرقی به ایران نزدیکتر شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند یک قدم بر ضد جمهوری اسلامی بردارند تصریح کرد: تا زمانیکه ما آگاه و هوشیار باشیم و در برابر ابر قدرت بایستیم موفق خواهیم شد چراکه تاکنون مواجهه با استبداد و استکبار با هنر مقام معظم انقلاب ایران اسلامی رقم خورده است.

فیاضی گفت امروز ملت ایران با 44 سال ایستادگی و مقاومت ضمن شکست شاخ استکبار ، دندان آن را کشید و آمریکا را با تمام ابهتش به ذلت کشاند بطوریکه دشمنان در حال خروج از خاورمیانه هستند و این مهم نشات گرفته از تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/ج