سرویس: علم و فناوری کد خبر: 9354 ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری در اردبیل برگزار می شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و جانشین ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل از برگزاری جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری در استان اردبیل خبر داد.

جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری در اردبیل برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، دکتر عزیز حبیبی در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در بخش های اعضای هیات علمی دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی، مراکز تحقیقاتی ادارات، معلمان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این جشنواره از اساتید و پژوهشگرانی که در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفته اند، تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد.
جانشین ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل ادامه داد: دو نفر از بخش دانشگاهی در گروه های علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان نفر اول و نفر دوم، سه نفر از بخش دانشگاهی در هر یک از گروه های علوم پزشکی پایه و علوم پزشکی بالینی به عنوان نفر اول تا سوم، هفت نفر از دستگاه های اجرایی به عنوان نفرات اول تا هفتم به عنوان پژوهشگران برتر، سه نفر از مراکز تحقیقات دستگاه های اجرایی به عنوان نفر اول تا سوم و سه نفر از معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش به عنوان نفر اول تا سوم انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
حبیبی ادامه داد: هفته پژوهش و فناوری همزمان با سراسر کشور از ۱۳ تا ۱۸ آذرماه در استان اردبیل هم برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج